Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Tillykke!! Og hvor fint at I skal vies samtidig med drengenes dåb
Tillykke!! Og hvor fint at I skal vies samtidig med drengenes dåb
tak, søde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: hehe. jaah selvfølgelig også fordi vi elsker hinanden... mange tak...
hehe. jaah selvfølgelig også fordi vi elsker hinanden...
mange tak...
Ja det tænke jeg da nok, men forstår godt det andet.... Det er nu meget praktisk og helt efter bogen, når man nu har 2 børn sammen.... Kommer der fra en som endnu ikke er gift men håber at blive det en dag... Måske jeg skulle fri næste år når det er skud år, så må kvinderne vist godt fri... Ellers bliver det vist aldrig til noget..... Min kæreste er ikke den hurtigste
twinny skriver: Godaften, tøser.... Så er jeg blevet hemmelig gift på rådhuset med min elskede... Vi er blevet gift pga. praktiske årsager.... Næste år skal vi vies i kirken, samtidig med drengene bliver døbt... derfor hemmeligt..
Godaften, tøser....
Så er jeg blevet hemmelig gift på rådhuset med min elskede...
Vi er blevet gift pga. praktiske årsager.... Næste år skal vi vies i kirken, samtidig med drengene bliver døbt... derfor hemmeligt..
Stort tillykke på jeres næst-største dag
Mette&Alexander skriver: Ja det tænke jeg da nok, men forstår godt det andet.... Det er nu meget praktisk og helt efter bogen, når man nu har 2 børn sammen.... Kommer der fra en som endnu ikke er gift men håber at blive det en dag... Måske jeg skulle fri næste år når det er skud år, så må kvinderne vist godt fri... Ellers bliver det vist aldrig til noget..... Min kæreste er ikke den hurtigste
hehe.... Jaah det er nemlig også derfor... så det hel er plads med børnene...
jamen så må du hellere komme igang.... så får han nok store øjne...
Hasselnødden skriver: Stort tillykke på jeres næst-største dag
mange tak....
sådan så min mand ud, da han sagde ja... hehe...
twinny skriver: mange tak.... sådan så min mand ud, da han sagde ja... hehe...
Det var da i grunden heldigt!
Hasselnødden skriver: Det var da i grunden heldigt!
jaaa...
tror han havde gloet lidt hvis jeg havde sagt nej...
Stooort tillykke.
KærligstSussie
Tillykke....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128