Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften, tøser....
Så er jeg blevet hemmelig gift på rådhuset med min elskede...
Vi er blevet gift pga. praktiske årsager.... Næste år skal vi vies i kirken, samtidig med drengene bliver døbt... derfor hemmeligt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Godaften, tøser.... Så er jeg blevet hemmelig gift på rådhuset med min elskede... Vi er blevet gift pga. praktiske årsager.... Næste år skal vi vies i kirken, samtidig med drengene bliver døbt... derfor hemmeligt..
STORT tillykke med jeres hemmelige vielse
Håber I har haft en dejlig dag
K&S skriver: STORT tillykke med jeres hemmelige vielse Håber I har haft en dejlig dag
heh mange tak...
det var´d. 1 dec vi blev gift kl 12... en dato man husker for mandens skyld... hehe
twinny skriver: heh mange tak... det var´d. 1 dec vi blev gift kl 12... en dato man husker for mandens skyld... hehe
Ja, det er også vigtigt, hvis man gerne vil have de husker datoen
Ved familien godt at I skal giftes samtidig med drengenes dåb?
K&S skriver: Ja, det er også vigtigt, hvis man gerne vil have de husker datoen Ved familien godt at I skal giftes samtidig med drengenes dåb?
nej...
twinny skriver: nej...
Fantastisk...! De bliver både overraskede over at I skal giftes, men også over at I så faktisk "kun" skal velsignes, fordi I har været på rådhuset
K&S skriver: Fantastisk...! De bliver både overraskede over at I skal giftes, men også over at I så faktisk "kun" skal velsignes, fordi I har været på rådhuset
jaaah...
Stort tillykke, skønt med sådan en hemmelighed.... Håber i kan bliver ved med at have det hemmeligt så bliver det ekstra skægt når dåben finder sted.... Hehe
Håber også i er blevet gift fordi i Elsker hnanden og ikke kun af praktiske årsager
Men tillykke herfra... Og god aften
Mette&Alexander skriver: Stort tillykke, skønt med sådan en hemmelighed.... Håber i kan bliver ved med at have det hemmeligt så bliver det ekstra skægt når dåben finder sted.... Hehe Håber også i er blevet gift fordi i Elsker hnanden og ikke kun af praktiske årsager Men tillykke herfra... Og god aften
hehe. jaah selvfølgelig også fordi vi elsker hinanden...
mange tak...
Tillykke!! Og hvor fint at I skal vies samtidig med drengenes dåb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128