Vistaprint.dk kalendere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Muffin_girl

Diana... skriver:

Halløj alle sammen. 

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille kalender fra vistaprint og hvordan bliver de? 

Jeg plejer at bestille fra foto.com men synes simpelthen det er blevet så bøvlet der inde! 

Sidst jeg bestilte fra vista var nogen dåbsindbydelser og de bare så grimme i PAP Og det ønsker jeg virkelig ikke igen så er sådan lidt med at bestille der igen. 

Knus Diana

Jeg kan kun sige thumbs up! Vi har bestilt derinde fra.. Skide lækker kvalitet og endda BILLIGT  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

maria87

Diana... skriver:

Halløj alle sammen. 

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille kalender fra vistaprint og hvordan bliver de? 

Jeg plejer at bestille fra foto.com men synes simpelthen det er blevet så bøvlet der inde! 

Sidst jeg bestilte fra vista var nogen dåbsindbydelser og de bare så grimme i PAP Og det ønsker jeg virkelig ikke igen så er sådan lidt med at bestille der igen. 

Knus Diana

jeg har bestilt vægkalenderen et par gange og jeg er meget tilfreds, har igen iår bestilt en , men jeg får den først d. 28 dec skirver de fordi jeg tog den på 21 dage, og det synes jeg er sur røv!  men de er rigtig fine, du skal bare huske at dine billeder skal være gode, ikke være slørret , men de skriver det inde på siden hvis dit billede blir slørret, og så kan man ændre det... men fine blir de 

Anmeld

12. december 2011

MorEllen

Jeg vil lige anbefale pixum.dk! Vi bestilte kalendere derfra i år, og de blev megaflotte!! Der var mange valgmuligheter og vi er meget tilfredse med produktet! God kvalitet til en rimelig penge. Vi gav 99,- for en A4 kalender...

Anmeld

12. december 2011

Silas&Mille

Diana... skriver:

Halløj alle sammen. 

Knus Diana

Nu ved jeg ikke om det er deres priser du går efter. Men vi har bestilt kalendre til julegaver på snapfish.dk og dem er vi meget tilfredse med både service og resultat.

Vi bestilte en søndag og modtog pakken onsdag (tre dage senere).

Pris ude rabat for 9 bordkalendre var 1071kr+129kr i levering. Men med 33% i rabat fik vi det hele inkl levering for 846,57kr 

Det synes jeg er en ok pris for julegaver til 8 bedste og olde forældre par Silas har og så en til os selv

Anmeld

12. december 2011

Muffinmus

altså, vi brgte dem til indbydelser og de var fine....men laaang tid om at komme. De var flere uger forsinket mener jeg.

Anmeld

12. december 2011

Malli

ano14316 skriver:

Vi har købt kalendre i år.. og de er blevet rigtig rigtig gode..

Jeg er bare tosset over at jeg købte dem til prisen 3 for 2s pris, dagen efter hed det 3 for 1 pris nu hedder det 5 for ens pris, og vi har bestilt for 1200 kr. så vi havde altså kunne spare rigtig rigtig mange penge..

Og jeg føler mig ærlig talt lidt til grin..

ligeledes overvejede vi at betale for hurtig levering, men valgte at lade være, hvilket jeg er rigtig glad for, for vi fik ringene hurtigt alligevel, men hvor var jeg blevet sur hvis vi havde betalt 200 kr for at få det hurtigt, for så at finde ud af at dem der ikke havde betalt også havde fået det hurtigt..

WAUW, det lyder da helt vildt. vi har lige bestilt 2 kalender herhjemme, og endte med at give 110 inkl forsendelse, fra vistaprint.dk... Var det kun kalendere du bestilte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.