Vistaprint.dk kalendere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Diana...

ano14316 skriver:

nej nej.. jeg har købt 12 væg kalendre, 3 skrivebordskalendre, 3 nøgleringe og 10 julekort..

men nu ville jeg kunne få 5 for 124 kr i stedet for 3 for 184 så der havde jo været meget at sparer..

He he ok  

Kam det passe man ikke kan fremkalde billeder der inde? Jeg skal nemlig give billeder til familien også  Men kan ikke finde det nogen steder der inde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Awd

ano14316 skriver:

Vi har købt kalendre i år.. og de er blevet rigtig rigtig gode..

Jeg er bare tosset over at jeg købte dem til prisen 3 for 2s pris, dagen efter hed det 3 for 1 pris nu hedder det 5 for ens pris, og vi har bestilt for 1200 kr. så vi havde altså kunne spare rigtig rigtig mange penge..

Og jeg føler mig ærlig talt lidt til grin..

ligeledes overvejede vi at betale for hurtig levering, men valgte at lade være, hvilket jeg er rigtig glad for, for vi fik ringene hurtigt alligevel, men hvor var jeg blevet sur hvis vi havde betalt 200 kr for at få det hurtigt, for så at finde ud af at dem der ikke havde betalt også havde fået det hurtigt..

Vi bestilte også kalendere hos dem sidste år med tilbudet 5 for 1 pris, så har ventet på det tilbud skulle komme igen i år, men når jeg går derind får jeg ikke det tilbud frem? Bruger du en kode eller hvad gør jeg galt?

Anmeld

3. december 2011

AndreasMor84

jeg har også bestilt i år og fik den i torsdags. Jeg havde valgt langsom forsendelse - 21 dage, men den blev sendt allerede et par dage efter

Bestilte også til/fra mærker til årets julegaver - lidt sjovt

Anmeld

3. december 2011

Pianisten

Har bestilt en kalender, og den var rigtig rigtig flot i kvaliteten, desværre er den lidt tyndere ellere "skrøbeligere" end jeg havde håbet på. Men den er jo til et fint formål når den bare hænger der på væggen.

Anmeld

3. december 2011

Malthesmoar

Fru Aagaard skriver:

Jeg bestiller både kalender og julekort, bryllupskort, indbydelser osv derinde fra - jeg synes de er SUPER af det vi har oplevet

super sted ja

Anmeld

3. december 2011

Kløver

Diana... skriver:

Halløj alle sammen. 

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille kalender fra vistaprint og hvordan bliver de? 

Jeg plejer at bestille fra foto.com men synes simpelthen det er blevet så bøvlet der inde! 

Sidst jeg bestilte fra vista var nogen dåbsindbydelser og de bare så grimme i PAP Og det ønsker jeg virkelig ikke igen så er sådan lidt med at bestille der igen. 

Knus Diana

Jeg har lige bestilt både julekort og kalendere derinde, bestilte sidst, i marts, hvor jeg fik 3 meget flotte kalendere, og har været yderst tilfreds, og har bedsterne som modtog dem, bestemt også været :-)

Anmeld

11. december 2011

Fru.Mäes <3

Hvor lang er ventetiden?!

Anmeld

11. december 2011

ledermus

Diana... skriver:

Halløj alle sammen. 

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille kalender fra vistaprint og hvordan bliver de? 

Jeg plejer at bestille fra foto.com men synes simpelthen det er blevet så bøvlet der inde! 

Sidst jeg bestilte fra vista var nogen dåbsindbydelser og de bare så grimme i PAP Og det ønsker jeg virkelig ikke igen så er sådan lidt med at bestille der igen. 

Knus Diana

Har været yderst tilfreds med de kalendre jeg har bestilt derinde meget fin kvalitet

Anmeld

11. december 2011

Sakris

Jeg har også bestilt kalendere derindefra for et par år siden. Men I år bliver det fra foto.com... hehe

Anmeld

11. december 2011

Benjamins'mor

Jeg har bestilt sådan nogle små nogle derinde fra, hvor der står glædelig jul bagpå, dem har vi brugt som julekort i år, og de blev rigtigt gode!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.