Vistaprint.dk kalendere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.242 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Diana...

Halløj alle sammen. 

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille kalender fra vistaprint og hvordan bliver de? 

Jeg plejer at bestille fra foto.com men synes simpelthen det er blevet så bøvlet der inde! 

Sidst jeg bestilte fra vista var nogen dåbsindbydelser og de bare så grimme i PAP Og det ønsker jeg virkelig ikke igen så er sådan lidt med at bestille der igen. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Fru Aagaard

Jeg bestiller både kalender og julekort, bryllupskort, indbydelser osv derinde fra - jeg synes de er SUPER af det vi har oplevet

Anmeld

3. december 2011

sannekdp

har bestil 4 stk fotokalender ved vistaprint og er meget tilfreds med resultatet. alleiders julegaver til bedsteforældrene

Anmeld

3. december 2011

ano14316

Diana... skriver:

Halløj alle sammen. 

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille kalender fra vistaprint og hvordan bliver de? 

Jeg plejer at bestille fra foto.com men synes simpelthen det er blevet så bøvlet der inde! 

Sidst jeg bestilte fra vista var nogen dåbsindbydelser og de bare så grimme i PAP Og det ønsker jeg virkelig ikke igen så er sådan lidt med at bestille der igen. 

Knus Diana

Vi har købt kalendre i år.. og de er blevet rigtig rigtig gode..

Jeg er bare tosset over at jeg købte dem til prisen 3 for 2s pris, dagen efter hed det 3 for 1 pris nu hedder det 5 for ens pris, og vi har bestilt for 1200 kr. så vi havde altså kunne spare rigtig rigtig mange penge..

Og jeg føler mig ærlig talt lidt til grin..

ligeledes overvejede vi at betale for hurtig levering, men valgte at lade være, hvilket jeg er rigtig glad for, for vi fik ringene hurtigt alligevel, men hvor var jeg blevet sur hvis vi havde betalt 200 kr for at få det hurtigt, for så at finde ud af at dem der ikke havde betalt også havde fået det hurtigt..

Anmeld

3. december 2011

Fru Aagaard

HOV... Synes bare deres Porto er PISSE dyr.. medmindre, man bestiller i god tid og har 21 dage til at vente på det i

Anmeld

3. december 2011

ano14316

Fru Aagaard skriver:

HOV... Synes bare deres Porto er PISSE dyr.. medmindre, man bestiller i god tid og har 21 dage til at vente på det i

prøv at læse mit indlæg.. jeg ville nok satse på at få det hurtigt.. om ikke andet så købe den næst langsomste

Anmeld

3. december 2011

Diana...

ano14316 skriver:

Jeg er bare tosset over at jeg købte dem til prisen 3 for 2s pris, dagen efter hed det 3 for 1 pris nu hedder det 5 for ens pris, og vi har bestilt for 1200 kr. så vi havde altså kunne spare rigtig rigtig mange penge..

ligeledes overvejede vi at betale for hurtig levering, men valgte at lade være, hvilket jeg er rigtig glad for, for vi fik ringene hurtigt alligevel, men hvor var jeg blevet sur hvis vi havde betalt 200 kr for at få det hurtigt, for så at finde ud af at dem der ikke havde betalt også havde fået det hurtigt..

Gav du 1200?? for 3 kalendere??? 

Anmeld

3. december 2011

eliasogmor

Diana... skriver:

Halløj alle sammen. 

Knus Diana

de er såh fine hos vista print.....har lige fået vores 2012...... men porto er dyr....

Anmeld

3. december 2011

ano14316

Diana... skriver:

Gav du 1200?? for 3 kalendere??? 

nej nej.. jeg har købt 12 væg kalendre, 3 skrivebordskalendre, 3 nøgleringe og 10 julekort..

men nu ville jeg kunne få 5 for 124 kr i stedet for 3 for 184 så der havde jo været meget at sparer..

Anmeld

3. december 2011

Ryberg

ano14316 skriver:

Samme situation her ., en anden gang så find deres reklamer rundt omkring så kan du få kalender til 47 kr pr stk og en gratis kop .. Er så sur over jeg ikke vidste det inden jeg gennemførte bestillingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.