Drengenavne som slutter på -e

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

mortil4dejligepiger

Malte! Malte Emil lyder da skøøønt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

FrkT

Hvad med Lauge? Eeeelsker det navn 

Anmeld

4. december 2011

Skønne Jønne

grøn · ært skriver:

Ja, Lauge/Lauke - jeg foreslog det for ham i går og han synes faktisk ikke helt skidt om det :-) Håb forude! Fandt nemlig Lauge/Lauke på den der hjemmeside der er linket til her i debatten :-) Og jeg kan også rigtig godt lide Lauge/Lauke!! Manden skal have laaaaang tænketid, men nu har jeg da forslået ham fem-seks navne, han kan tænke lidt over :-P

Hjalte er min kæreste også rigtig glad for, det er et rigtig fint navn! Men han vil ikke have en Hjalte, fordi hans gode ven og kollega har en Hjalte.. Så jeg foreslog Malde/Malthe. Og det kunne han heldigvis også godt lide :-)

Pigenavne har vi bare ingen problemer i at finde... Det er drengenavnene der kniber. Altså! 

Vi havde heller ikke nogle problemer med pigenavne - men scanningen viste jo ligesom en lille tap

Nu har vi så også kun diskuteret navn siden scanningen i uge 20, er i uge 34 nu... Men nu er vi heldigvis eninge - det ved farmanden bare ikke helt endnu

Anmeld

5. december 2011

Malene76

Lunae skriver:

Jeppe, Pelle, huxie, kalle, kåre, hasse og magne.
Og Rune, snorre, sverre, stubbe, svante, tjalfe og Tue og valde

Så bliver det ikke flottere.  Har fremhævet med stort hvad jeg synet er fantastisk.

KH Malene

Anmeld

6. december 2011

Ciss

Tore

Are

Lee

Pelle

Anmeld

15. december 2011

N&N

Ronnie

Nickie

Sonnie

Dannie

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

grøn · ært skriver:

Neeej, hvor fixt! Tusinde tak! 

Hmm... Man kan kalde sit barn for... Awesome ??? haha 

Freaky!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.