Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har I nogle forslag, til drengenavne der slutter på -e ???
Jeg er selv helt vild med Loke, men kæresten synes det er så synd, fordi Loke i mytologien er ond. Hvis vi får en dreng skal han hedde Emil til mellemnavn, og Loke Emil synes jeg bare svinger så godt :-P MEN det nytter jo ikke, når vi ikke er enige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan kun komme på disse drengenavne som slutter på E
Rune
Sune
Toke
Ren'e
grøn · ært skriver: Har I nogle forslag, til drengenavne der slutter på -e ??? Jeg er selv helt vild med Loke, men kæresten synes det er så synd, fordi Loke i mytologien er ond. Hvis vi får en dreng skal han hedde Emil til mellemnavn, og Loke Emil synes jeg bare svinger så godt :-P MEN det nytter jo ikke, når vi ikke er enige
http://mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen?hvilke=drengenavne&godkendte=ja&slut=e&side=1
Har søgt på drengenavne der ender på e for dig - så du kan bare gå ind på linket og scrolle
Ole, Malthe
Lasse, Ebbe, André, Arne, Bjarne, Børge, Frede, Frode, Helge, Hjalte, Jeppe, Palle, Tage, Uffe - men det er dog ikke nogen jeg selv ville overveje......
Hasselnødden skriver: http://mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen?hvilke=drengenavne&godkendte=ja&slut=e&side=1 Har søgt på drengenavne der ender på e for dig - så du kan bare gå ind på linket og scrolle
Neeej, hvor fixt! Tusinde tak!
Hmm... Man kan kalde sit barn for... Awesome ??? haha
grøn · ært skriver: Neeej, hvor fixt! Tusinde tak! Hmm... Man kan kalde sit barn for... Awesome ??? haha
Ja der er lidt for enhver smag.
Og det var så lidt
Lunae skriver: Jeppe, Pelle, huxie, kalle, kåre, hasse og magne.Og Rune, snorre, sverre, stubbe, svante, tjalfe og Tue og valde
Jeppe, Pelle, huxie, kalle, kåre, hasse og magne.Og Rune, snorre, sverre, stubbe, svante, tjalfe og Tue og valde
HOLD da op hvor kan du bare blive ved Fantastisk! Og min kæreste påstod, at "der findes da ikke flere end 3 drengenavne der slutter på -e" Tumpe hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128