Drengenavne som slutter på -e

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Lunae

grøn · ært skriver:

HOLD da op hvor kan du bare blive ved Fantastisk! Og min kæreste påstod, at "der findes da ikke flere end 3 drengenavne der slutter på -e" Tumpe hihi

Jeg synes bestemt der findes mange drengenavne med E i enden og faktisk en masse søde!

Malthe, Jeppe, aske, hjalte, hasse og Magne er nogle af de navne, vi selv havde oppe og vende inden vi fandt ud af, at vi ventede en lille Camille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

grøn · ært

Lunae skriver:

Jeg synes bestemt der findes mange drengenavne med E i enden og faktisk en masse søde!

Malthe, Jeppe, aske, hjalte, hasse og Magne er nogle af de navne, vi selv havde oppe og vende inden vi fandt ud af, at vi ventede en lille Camille

Jeg er helt vild med Malthe (/Malde) og Aske!! Aske er nok bare dumt (selvom jeg elsker det), for vores vennepar har lige født en Asger.

Men nu har jeg jo lige fået et fint link med 329 drengenavne der slutter på -e. Så der er da bestemt mange! (Kom igen kæreste )

Anmeld

3. december 2011

Camillee

vi ha snakket om Kalle, Hasse og Falke som slutter på E.
kan godt lide Malthe. 
329? det var mange, så er det bare at komme igang (:

Anmeld

3. december 2011

TbCp

På min "drenge-ønskeliste" var bla. Magne og Falke

Anmeld

3. december 2011

Benjamins'mor

Rune.
Sune.
Magne.
Frede.
Malthe.
Hjalte.
Valde.
Jeppe.
Kalle.
Eske.
Aske.
Hasse.
Lasse.
Bjarke.
Tue.
Pelle.
Ole.
Ove.
Kåre.
Uffe.
Dave.

Anmeld

3. december 2011

Skønne Jønne

Her hjemme ender der nok med at komme en lille Hjalte ud

Det var farmands forslag og jeg har lige bestile nogle wallstickers med navnet for at overraske ham

Men jeg kan også godt lige Lauge/Lauke - og det minder da lidt om Loke??

Anmeld

3. december 2011

grøn · ært

Skønne Jønne skriver:

Her hjemme ender der nok med at komme en lille Hjalte ud

Det var farmands forslag og jeg har lige bestile nogle wallstickers med navnet for at overraske ham

Men jeg kan også godt lige Lauge/Lauke - og det minder da lidt om Loke??

Ja, Lauge/Lauke - jeg foreslog det for ham i går og han synes faktisk ikke helt skidt om det :-) Håb forude! Fandt nemlig Lauge/Lauke på den der hjemmeside der er linket til her i debatten :-) Og jeg kan også rigtig godt lide Lauge/Lauke!! Manden skal have laaaaang tænketid, men nu har jeg da forslået ham fem-seks navne, han kan tænke lidt over :-P

Hjalte er min kæreste også rigtig glad for, det er et rigtig fint navn! Men han vil ikke have en Hjalte, fordi hans gode ven og kollega har en Hjalte.. Så jeg foreslog Malde/Malthe. Og det kunne han heldigvis også godt lide :-)

Pigenavne har vi bare ingen problemer i at finde... Det er drengenavnene der kniber. Altså! 

Anmeld

3. december 2011

Pigent

grøn · ært skriver:

Har I nogle forslag, til drengenavne der slutter på -e ???

Jeg er selv helt vild med Loke, men kæresten synes det er så synd, fordi Loke i mytologien er ond. Hvis vi får en dreng skal han hedde Emil til mellemnavn, og Loke Emil synes jeg bare svinger så godt :-P MEN det nytter jo ikke, når vi ikke er enige 

Min første tanke var Mike og Mike Emil lyder godt 

Ellers er der 
Jeppe
Frede
Malthe
Kalle
Bjarke
Charlie
Heine
Jamie

Anmeld

3. december 2011

grøn · ært

TbCp skriver:

På min "drenge-ønskeliste" var bla. Magne og Falke

Jeg er også helt vild med Falke og har nævnt det for min kæreste nogle gange. Men han har laang betænkningstid - umiddelbart kunne han (heldigvis) godt lide det. Jeg synes det er sådan et flot, stærkt navn! :-)

Magne, det tror jeg slet ikke jeg lige er faldet over, men det er godt nok også et fint navn!

Anmeld

3. december 2011

TbCp

grøn · ært skriver:

Jeg er også helt vild med Falke og har nævnt det for min kæreste nogle gange. Men han har laang betænkningstid - umiddelbart kunne han (heldigvis) godt lide det. Jeg synes det er sådan et flot, stærkt navn! :-)

Magne, det tror jeg slet ikke jeg lige er faldet over, men det er godt nok også et fint navn!

Jeg drømte om navnet Falke inden jeg blev gravid, havde aldrig hørt det før, men synes det er så fantastisk..... Det synes min mand desværre ikke.... Vi er vist nået frem til at vi skal have en Mikkel, men nu må vi se.... Måske manden overgiver sig hvis jeg plager mens jeg ligger med veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.