Farvel Danmark, goddag Gran Canaria! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

FrkLarsen

Mette. skriver:

Hvordan gik flyveturen for jer? Håber i havde en god tur..

OG..

Vi havde en kanon god tur! 

Dog blev Emilie syg et par dage efter ankomst, lungebetændelse, mellemøresbetændelse og og slim i øvre luftveje, så hun var sur og tvær på det meste af turen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

CRS

FrkLarsen skriver:

Ja, som overskriften lyder, så smutter min familie og jeg ned til varmen i morgen!! I can't wait! 

Rejsen starter allerede kl 7.20 i morgen tidlig hvor vi skal med toget ind imod Kastrup Luftavn.

Kl 11 letter flyet og 5+ timer venter forude.

Hvordan tog jeres børn flyveturen til feriestedet?  (min datter er 16 måneder).

SÅÅÅ, FARVEL KOLDE DANMARK, GODDAG VARME SPANIEN! 

vi fløj til Gran canaria i sommers med vores 2 børn, da var de næsten 4 og 1år og 3mnd og det gik bare super... Året før fløj vi til bulgarien dog et par måneder senere da var de jo så næsten 3 og ca 5 måneder det gik også fint

Ja har kun gode oplevelser med flyvninger og vores unger... har været afsted 4 gange med den store hvor hun har været 9 mnd 20 mnd næsten 3 år og næsten 4 år...

Anmeld

15. december 2011

Mette.

FrkLarsen skriver:

OG..

Vi havde en kanon god tur! 

Dog blev Emilie syg et par dage efter ankomst, lungebetændelse, mellemøresbetændelse og og slim i øvre luftveje, så hun var sur og tvær på det meste af turen.

Øv, stakkels lille mus hun skulle blive syg. Men godt i havde en god tur trosalt.. 

God bedring, hvis hun endnu ikke er frisk.

Anmeld

15. december 2011

Vial

signe. skriver:

Det var den 3 december de tog afsted

Hahaha - god observering :-D

Anmeld

15. december 2011

FrkLarsen

Mette. skriver:

Øv, stakkels lille mus hun skulle blive syg. Men godt i havde en god tur trosalt.. 

God bedring, hvis hun endnu ikke er frisk.

Hun er ikke helt rask endnu, hun er på antibiotika kur, men inden mandag er hun forhåbentlig på dupperne igen 

Anmeld

15. december 2011

FrkLarsen

CRS skriver:

vi fløj til Gran canaria i sommers med vores 2 børn, da var de næsten 4 og 1år og 3mnd og det gik bare super... Året før fløj vi til bulgarien dog et par måneder senere da var de jo så næsten 3 og ca 5 måneder det gik også fint

Ja har kun gode oplevelser med flyvninger og vores unger... har været afsted 4 gange med den store hvor hun har været 9 mnd 20 mnd næsten 3 år og næsten 4 år...

Var der intet brok med den lille på 1 år? 

Anmeld

15. december 2011

CRS

FrkLarsen skriver:

Var der intet brok med den lille på 1 år? 

nej hverken da vi var afsted i sommers til gran canaria var der noget med drengen og heller ikke da vi var i grækenland med vores tøs da hun var 9 mnd har der været noget...

har været lidt små græderi på vej i luften og ved landing, men der har de begge haft en sut også har det været så lidt at det ikke betyder spor..

Anmeld

15. december 2011

FrkLarsen

CRS skriver:

nej hverken da vi var afsted i sommers til gran canaria var der noget med drengen og heller ikke da vi var i grækenland med vores tøs da hun var 9 mnd har der været noget...

har været lidt små græderi på vej i luften og ved landing, men der har de begge haft en sut også har det været så lidt at det ikke betyder spor..

Det er da kun lækkert når de samarbejder de små 

Anmeld

15. december 2011

CRS

FrkLarsen skriver:

Det er da kun lækkert når de samarbejder de små 

Ja bestemt er det det!  

Vores datter var også syg sidste år da vi var i bulgarien... med udslæt over alt på kroppen, så hun måtte en tur til en læge og ja et stik med et eller andet også noget medicin sovs der skulle drikkes... Og det er sjovt nok det hun stadig husker fra den tur, men heldigvis som en sjov og god oplevelse, selvom jeg og hendes mor nok godt ville have været foruden

Anmeld

15. december 2011

FrkLarsen

CRS skriver:

Ja bestemt er det det!  

Vores datter var også syg sidste år da vi var i bulgarien... med udslæt over alt på kroppen, så hun måtte en tur til en læge og ja et stik med et eller andet også noget medicin sovs der skulle drikkes... Og det er sjovt nok det hun stadig husker fra den tur, men heldigvis som en sjov og god oplevelse, selvom jeg og hendes mor nok godt ville have været foruden

Dejligt at hun havde en god oplevelse selvom der var sygdom! 

De unger er bare utrolige, om de så lå med 40 i feber ville der stadig være power på dem! (min ville ihvertfal løbe rundt). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.