Farvel Danmark, goddag Gran Canaria! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

FrkLarsen

Mette. skriver:

Hun skreg i arrigskab på den første flyvning da vi skulle lette, men jeg tror det var fordi hun skulle sidde stille fastspændt ved mig. De andre gange vi lettede var der ingenting og heller ikke på vejen ned. Så nej, jeg tror ikke det generede hende.

Vi havde en drikkedunk med, som vi fyldte vand over i fra en vandflaske, vi fik da vi var gået ombord, til hende. På den måde fik vi hende til at synke, så det tror jeg hjalp. Hun spiste virkelig meget på turen i forhold til det hun plejer, så jeg var glad for vi havde mange skacks med som også kunne beskæftige hende lidt.

Hvor gammel er din Emilie? 

Okay, snacks må jeg huske! Rosiner og dadler er det bedste hun ved, så det må vi have med i håndbagagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Mette.

Hvor gammel er din Emilie? 

Okay, snacks må jeg huske! Rosiner og dadler er det bedste hun ved, så det må vi have med i håndbagagen 

Hun er 19 måneder nu og 18 da vi var afsted. . Ja, husk rigeligt. og måske også noget mere rigtig mad, for flymad er ikke altid en succes.

Anmeld

2. december 2011

FrkLarsen

Mette. skriver:

Hun er 19 måneder nu og 18 da vi var afsted. . Ja, husk rigeligt. og måske også noget mere rigtig mad, for flymad er ikke altid en succes.

Det køber vi bare i lufthavnen 

Tak for info 

Anmeld

2. december 2011

Alexander&Lærke

Vi var afted med vores dreng da han lige var fyldt 2, da vi var på mallorca, han tog flyverturen som var det en rutchebane han var, grinte og grinte da vi lettede Jeg husker ikke helt havd vi gav ham, men noget han kunne tykke på... Han klagede selt ikke over tryk i ørene... Men havde dog selv svært at holde masken for jeg kunne tydeligt mærke det, syntes faktisk det var rigtigt ubehaligt... Nu er jeg selv ørebarn og vores dreng har aldrig haft noget med ørene, ved ikke om det har noget at sige... Men sørg bare for at have noget underholdning med og noget at drikke/tykke på. Så skal det nok gå.. Og god tur, bare det var mig..

Anmeld

2. december 2011

Steph_Laurits

FrkLarsen skriver:

Slet ikke, jeg skrev vidst gæstER 

I knooooooooow

Anmeld

2. december 2011

TaAsJu

Rigtig godt tur. Og ja masse af ting man kan spiseog hygge med.. Her tager pigerne flyturen mellem Grønland og dk rigtig fint og har altid gjort det. Masser af drikke, mad og lidt yndlings legetøj

Anmeld

15. december 2011

Mette.

FrkLarsen skriver:

Ja, som overskriften lyder, så smutter min familie og jeg ned til varmen i morgen!! I can't wait! 

Rejsen starter allerede kl 7.20 i morgen tidlig hvor vi skal med toget ind imod Kastrup Luftavn.

Kl 11 letter flyet og 5+ timer venter forude.

Hvordan tog jeres børn flyveturen til feriestedet?  (min datter er 16 måneder).

SÅÅÅ, FARVEL KOLDE DANMARK, GODDAG VARME SPANIEN! 

Hvordan gik flyveturen for jer? Håber i havde en god tur..

Anmeld

15. december 2011

Vial

Rigtig god tur. Håber at DSB får sendt jer i lufthavnen i tide... Ville nok prøve at finde alternativ transport end tog i denne tid.

Anmeld

15. december 2011

signe.

Vial skriver:

Rigtig god tur. Håber at DSB får sendt jer i lufthavnen i tide... Ville nok prøve at finde alternativ transport end tog i denne tid.

Det var den 3 december de tog afsted

Anmeld

15. december 2011

FrkLarsen

Mette. skriver:

Hvordan gik flyveturen for jer? Håber i havde en god tur..

Hej med dig 

Flyveturen gik okay, men hun kunne satme ikke lide at blive spændt fast, så der var skrig og skrål på vej op. 

Turen hjem gik ikke skide godt, der var skrig og skrål i 4½ time, vi fandt efterfølgende ud af at de var fordi hun har haft mellemøresbetændelse derfor skrig og skrål på grund af trykket i ørene. 

Tak for tanken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.