Farvel Danmark, goddag Gran Canaria! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.526 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. december 2011

FrkLarsen

Ja, som overskriften lyder, så smutter min familie og jeg ned til varmen i morgen!! I can't wait! 

Rejsen starter allerede kl 7.20 i morgen tidlig hvor vi skal med toget ind imod Kastrup Luftavn.

Kl 11 letter flyet og 5+ timer venter forude.

Hvordan tog jeres børn flyveturen til feriestedet?  (min datter er 16 måneder).

SÅÅÅ, FARVEL KOLDE DANMARK, GODDAG VARME SPANIEN! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Steph_Laurits

Har ingen børn endnu, men ville ikke gå uden at ønsker Jer en god ferie - er overhovedet ikke misundelig(!!!!!!!!!!!)

Anmeld

2. december 2011

Kruse90

Gud hvor er jeg bare overhovedet ikke misundelig.

jeg håber virkelig at i får en fantastisk tur og at Emilie tager flyveturen pænt
Men mon ikke skat.

I må have en super dejlig tur.
Og pas på hinanden.

Kæmpe kram Carina og lillepigen

Anmeld

2. december 2011

FrkLarsen

StephanieJ skriver:

Har ingen børn endnu, men ville ikke gå uden at ønsker Jer en god ferie - er overhovedet ikke misundelig(!!!!!!!!!!!)

Mange tak, hvis bare at man måtte have en 3-400kg med i kufferten havde jeg gerne taget gæster med 

Anmeld

2. december 2011

Mette.

FrkLarsen skriver:

Ja, som overskriften lyder, så smutter min familie og jeg ned til varmen i morgen!! I can't wait! 

Rejsen starter allerede kl 7.20 i morgen tidlig hvor vi skal med toget ind imod Kastrup Luftavn.

Kl 11 letter flyet og 5+ timer venter forude.

Hvordan tog jeres børn flyveturen til feriestedet?  (min datter er 16 måneder).

SÅÅÅ, FARVEL KOLDE DANMARK, GODDAG VARME SPANIEN! 

Vi har næstem lige været i USA med vores Emilie. Turen derover var på 3 flyvninger hvoraf den længste var 10 timer.

Hun skreg faktisk næsten ikke og tog det hele rigtig pænt, selvom det var en lang tur og hun slet ikke fik sovet. Så det skal nok gå fint. Bare hav mad og små snacks med til hende.

Og, rigtig god tur til varmen. 

Anmeld

2. december 2011

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

Gud hvor er jeg bare overhovedet ikke misundelig.

jeg håber virkelig at i får en fantastisk tur og at Emilie tager flyveturen pænt
Men mon ikke skat.

I må have en super dejlig tur.
Og pas på hinanden.

Kæmpe kram Carina og lillepigen

Taaak skat 

Vi glæder os også helt vildt!!! 

Flyveturen skal nok blive underholdende, FOR EMILIE 

Der er jo en 2-300 mennesker at charmere sig ind på 

Anmeld

2. december 2011

FrkLarsen

Mette. skriver:

Vi har næstem lige været i USA med vores Emilie. Turen derover var på 3 flyvninger hvoraf den længste var 10 timer.

Hun skreg faktisk næsten ikke og tog det hele rigtig pænt, selvom det var en lang tur og hun slet ikke fik sovet. Så det skal nok gå fint. Bare hav mad og små snacks med til hende.

Og, rigtig god tur til varmen. 

Tak for svar 

Hvordan gik det under turen op i luften??

Jeg tænker på trykket i ørene, var det noget jeres Emilie blev irriteret over? I så fald, hvad gjorde i? 

Anmeld

2. december 2011

Mette.

FrkLarsen skriver:

Tak for svar 

Hvordan gik det under turen op i luften??

Jeg tænker på trykket i ørene, var det noget jeres Emilie blev irriteret over? I så fald, hvad gjorde i? 

Hun skreg i arrigskab på den første flyvning da vi skulle lette, men jeg tror det var fordi hun skulle sidde stille fastspændt ved mig. De andre gange vi lettede var der ingenting og heller ikke på vejen ned. Så nej, jeg tror ikke det generede hende.

Vi havde en drikkedunk med, som vi fyldte vand over i fra en vandflaske, vi fik da vi var gået ombord, til hende. På den måde fik vi hende til at synke, så det tror jeg hjalp. Hun spiste virkelig meget på turen i forhold til det hun plejer, så jeg var glad for vi havde mange skacks med som også kunne beskæftige hende lidt.

Anmeld

2. december 2011

Steph_Laurits

FrkLarsen skriver:

Mange tak, hvis bare at man måtte have en 3-400kg med i kufferten havde jeg gerne taget gæster med 

Hov hov, siger du jeg er tyk?  Haha!!

Anmeld

2. december 2011

FrkLarsen

StephanieJ skriver:

Hov hov, siger du jeg er tyk?  Haha!!

Slet ikke, jeg skrev vidst gæstER 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.