Føles vé-smerter som menstruationssmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.814 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Moms

Jeg har hele tiden troet at vésmerter føles som menstruationssmerter - bare meget værre selvfølgelig.

Nu er jeg pludselig kommet i tvivl. 

Moms 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mine veer føltes sådan..

Og så trak de meget ned over måsen..

Anmeld

2. december 2011

maria_wlt

Mine var som mens smerter.. Bare mere oppe på maven end i underlivet..(oppe på bulen)

Anmeld

2. december 2011

Raj

Moms skriver:

Jeg har hele tiden troet at vésmerter føles som menstruationssmerter - bare meget værre selvfølgelig.

Nu er jeg pludselig kommet i tvivl. 

Moms 

Syntes egentlig kun at det var de første veer der føltes sådan. Dem jeg kalder hygge-veer Men når de virkelig tager til synes jeg slet ikke det kan sammenlignes mere, så held og lykke

Anmeld

2. december 2011

Muffinmus

mine gjorde, kom rullende nedefra og hen over maven som et tog der tog til i styrke og så forsvandt igen, de føste veer er som regle blide men det er forskelligt. Første gang var jeg en smule i tvivl, men efter nogle timer hvor de tog til var jeg ikke i tvivl mere. Anden gang fik jeg dem med  5 min mellemrum fra start, så der var jeg ikke i tvivl.

Er spændt på 3 gang.

Anmeld

3. december 2011

Fenja09

Ja, jeg syntes bestemt at det føltes som menses smerter, bare gange 100  De eneste veer jeg ikke kunne sammenligne med menses smerter var selve presseveerne.

/Fenja

Anmeld

3. december 2011

Moms

Fenja09 skriver:

Ja, jeg syntes bestemt at det føltes som menses smerter, bare gange 100  De eneste veer jeg ikke kunne sammenligne med menses smerter var selve presseveerne.

/Fenja

Hej og tak for dit svar.

Det ser ud til at de fleste kan sammenligne vé-smerterne med menstruationssmerter, selvom jeg ikke har fået så mange besvarelser igen.

Jeg er 39+4 i dag og havde i nat to episoder med menstruationslignende smerter. Ikke kraftige men denne gang af længere varighed end sidst.

De fleste beskriver pressevéerne som en befrielse, men de gør alligevel ondt..? Kan du prøve at beskrive hvordan?

Moms

Anmeld

3. december 2011

Moms

Jeg takker alle ovenstående for jeres svar.

Dejligt at høre lidt erfaringer.

Jeg får jo vé-smerterne under alle omstændigheder (med mindre jeg ender med AKS af én eller anden grund), så det jeg prøver er dels at finde ud af om de anderledes smerter jeg føler er begyndelsen til fødslen og dels at forberede mig på det der skal blive mit livs smerteoplevelse.....

Jeg er ikke bange for det, der skal ske, men kryds fingre for mig - at det ikke bliver så slemt :-)

Moms

Anmeld

3. december 2011

Gaia

Mine var også som mens.smerter pøj pøj til dig når fødslen går igang  

Anmeld

3. december 2011

Sissel

Jeg synes ikke det føles som mens smerter.. Jeg synes faktisk at det er rigtig svært at forklare, nu når jeg tænker over det.. Hvis jeg skal sammenligne det må noget, så må det være en krampe. Den der følelse af at det spænder sådan.. Og så sidder det rigtig meget i ryggen.. Det var jeg slet ikke forberedt på første gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.