Er lidt skuffet over min "papsøn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2009

ka li ja

Trold skriver:

Jo det kunne da godt være... Har haft snakket med min kæreste om det, og det viser sig at manden har givet ham lov til at tage til fodbold... For han har åbenbart haft skrevet en gang i sidste uge og spurgt om det var i orden... Det havde gemalen så bare ikke lige nævnt for mig.

Så jeg kan vel egentlig ikke tillade mig at være skuffet, efter som hans far jo havde givet ham lov...

nej lige der må det være faren der er galt på den!
men så skal sønnen da næsten lige ha en undskyldning fra min side, for så har han da i det mindste spurgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

nej lige der må det være faren der er galt på den!
men så skal sønnen da næsten lige ha en undskyldning fra min side, for så har han da i det mindste spurgt

Det er jo nemlig det....

Men så er jeg bare skuffet på dem begge to... Knægten over at han synes fodbold var vigtigere, og faren over at han sagde det var ok...

For at det ikke skal være løgn præsterede knægten faktisk også at gå i byen lørdag aften, så han havde også tømmermænd, det havde han også til Laura's barnedåb, så det kommer ikke bag på mig...

Anmeld

23. februar 2009

ka li ja

Trold skriver:

Det er jo nemlig det....

Men så er jeg bare skuffet på dem begge to... Knægten over at han synes fodbold var vigtigere, og faren over at han sagde det var ok...

For at det ikke skal være løgn præsterede knægten faktisk også at gå i byen lørdag aften, så han havde også tømmermænd, det havde han også til Laura's barnedåb, så det kommer ikke bag på mig...

jeg er ked af at jeg er nødt til at tage sønnen i forsvar, men han er blot en teenage knejt!! skid hul i hvad han gider og ikke gider...
bare i havde en god dag

Anmeld

23. februar 2009

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

jeg er ked af at jeg er nødt til at tage sønnen i forsvar, men han er blot en teenage knejt!! skid hul i hvad han gider og ikke gider...
bare i havde en god dag

Det skal du ikke være ked af... Det er godt der er en der kan forsvare ham, men ja han er jo kun en teenager...

Og jo vi havde en dejlig dag...

Anmeld

23. februar 2009

ka li ja

Trold skriver:

Det skal du ikke være ked af... Det er godt der er en der kan forsvare ham, men ja han er jo kun en teenager...

Og jo vi havde en dejlig dag...

det var godt at hører at i havde en dejlig dag trods alt. glem du den lille selvoptagede teenager, det går vel over om en ti år eller noget

Anmeld

23. februar 2009

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

det var godt at hører at i havde en dejlig dag trods alt. glem du den lille selvoptagede teenager, det går vel over om en ti år eller noget

ja det må vi da håbe...

Anmeld

23. februar 2009

Rasmine

Sikke dog en snotunge!
Medmindre han er landsholdsspiller, el. det som er "værre"

Mette - hader fodbold

Anmeld

23. februar 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Sikke dog en snotunge!
Medmindre han er landsholdsspiller, el. det som er "værre"

Mette - hader fodbold

Det er han ikke... Han spiller vel i 7. division eller hvad h.... det nu hedder... den laveste serie i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.