Hvor meget sover jeres 2 års barn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Pia, mine de store stoppede inden de blev to, men dengang skulle de heller ikke tidligt op og det tror jeg er forskellen med Konrad...vi er jo TIDLIGT oppe nu...gaaaaab...;)

Ja det er jo det ... Mads kan jo (hvis han vil) sove til kl. 8.00 - vi skal jo først afsted kl. 08.30... han er stadig kun i børnehave til 11.30 så det er jo ikke fordi han bliver "kørt træt" ....
når klokken er 19,00 er han også helt væk - han bliver bare lagt og der går aldrig 5 min. før han sover.. og så sover han uden at vågne til næste morgen...

Jeg er spændt på hvad børnehaven siger til han ikker bliver sovebarn hos dem - tror lidt de "nyder" at de små sover... for det ved jeg de andre små gør... men han kan selvfølgelig komme med over og hvile... ??!! - det vil han sikkert gerne...

(H) - fra Pia

Mine sov heller ikke i bh og det måtte de bare acceptere..;) men han behøver jo heldigvis ikke være der længe så længe du er hjemme..helige asen, tager du ham hjem hvis nu..;)

Konrad lukker også øjnene kl.19 og vågner kl.7...og så et par timer til middag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Pia.

Nej det gør jeg ikke "hvis nu" ;) *GGG* - vil ikke hive ham ud igen.... og det var IKKE lykken før at have ham hos mig selv... jo selvfølgelig fordi han var lille og jeg var glad for han slap for at komme ud til andre, men ud over det, var der super hårdt at have sine egen hjemme... selvom man IKKE vil gøre forskel - så er det ens egen - hvis du forstår (L)....

(H) - knus....

Anmeld

10. marts 2008

Honningblomst

Forstår...og tror måske faren er at man forskels behandler begativt over for eget barn...:(

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

ja nemlig og så er det super hårdt for barnet at dele sin mor i eget hjem... det fandt jeg i hvert fald ud af.. :(

Knus...

Anmeld

21. marts 2008

Karina Worninger

MorCamilla skriver:

Hejsa...

Mikkel sover gerne 2 til 3 timer til middag... og fra 19.30 til 07 - 08 om morgenen... :) Luksus dreng vi har... :D Han har et stort søvnbehøv og har ingen problemer med at falde i søvn, så lange han har sin nullerpude og sin sut...

Knus fra Camilla.

Sacha har nærmest samme søvnmønster, man skal ikke bryde sig om at vække hende før klokken 7 om morgenen,puhaaa.
Sacha har ligesom Mikkel et stort søvnbehov, men Sacha er også 100procent på hele dagen fra hun står op af. Så der er fuld fart frem.
Sacha beder tit om selv at komme i seng når klokken er ca 1800. Og selvfølgelig skal hun have lov til det.

Anmeld

21. marts 2008

lonemus

PiaR skriver:

efter mads er startet i børnehave er han ikke så glad for at sove om eftermiddagen mere (han virker faktisk heller ikke træt, selvom man skulle tro det)
jeg henter ham jo i børnehaven kl. 11.30 hver dag

Hej Pia!

Må jeg spørge, hvorfor du henter ham allerede kl. 11:30??? Tænkte på det var tidligt?!?!?

Grunden til jeg spørger er fordi, at min datter på nu 19 mdr går vi fortsat og venter på en vuggestueplads til - vi ønsker ikke hun kommer i dagpleje! Jeg er pt på barsel med vores dreng, så NÅR vores datter får en VS plads, ønsker jeg også hun skal hentes tidligt - måske afleveres ml 8-9 og hentes ved 13-tiden - alt efter hvordan de spiser og sover osv.
Men hvis du henter allerede 11:30, når din søn så at spise frokost sammen med de andre børn??
Ja du må undskylde jeg spørger, men jeg kender endnu ikke helt så meget til hvordan det foregår...........jeg håber dog bare snart vi får en plads i vuggestuen, for hun har bare så meget energi nu :-)

Kram fra
Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.