Hvor meget sover jeres 2 års barn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Pia.

Tak for alle jeres svar...

det er så dejligt man kan spørge her inde...

(H) - til jer alle... fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja jeg mener Jesse sover for lidt ;) Han sover ca 11 timer om natten og så tager han en middagslur på 1-1½ time.

Kh Jeanne

Anmeld

5. marts 2008

Karina N.

Magnus er 2½ år og synes heller ikke at han har behov for sin middags søvn længere. Han sover fra kl 20-07. Han er en lille gut med krudt i bagen så der er gang i ham fra han vågner til han lander i sin seng igen om aftenen. JEg fatter jo ikke hvordan han kan holde til det - jeg synes ihvertfald at det er hårdt:P

Karina:)

Anmeld

5. marts 2008

A.I.G.

PiaR skriver:

A.I.G. skriver:

Min datter på 2½ sover 21.30-08/09.00 og så igen fra 13-15

Hun har lige taget et tilbageskridt, fra at hun ikke sov men hvilede midt på dagen.

Anette

Hej Anette.

det er da sent hun sover, kan I virkelig godt holde hende vågen så længe, Mads er helt færdig når klokken slår syv og det er han om han har sovet eller ej....

Men så kan jeg se hun sover dejligt længe om morgenen.... *S*

Tak for dit svar.

Knus Pia.

Hej Pia

Jeg er helt enig, og gid hun kunne sove kl 20, men hun har altid været en "ugle"
Det bliver heller ikke bedre af at hun er hjemme hos mig pt., så er hun ikke udmattet i samme grad.
Men til hendes forsvar skal siges at hun ofte ligger på værelset den sidste ½-1 time og "læser" selv...

Augusta er bare en pige der løber på væggene kl 20.00 og har døgnets storhedstid...

Jeg afventer med spænding når hun dropper luren... I dag sover hun stadig først kl 21 selvom hun ikke har sovet til middag...

KH Anette

Anmeld

9. marts 2008

laurasmor

laura sover ca 1,5 time om middagen, og så ca 12-13 timer om natten.
hun er 2 år og snart 4 måneder!

Anmeld

10. marts 2008

Pia

Lærke sover ca 1½ time til middag, nogle få gange 2 timer.
Hun sover fra kl 12.15 til 13.45 i dp og her hjemme er det ca fra 13.00 til 14.30. alt efter hvornår vi er stået op om morgen.
Lærke er de fleste hverdage oppe kl 5.50, så derfor kommer hun senest i sneg kl 19.00-19.30. Men hun går også ud som et lys hver dag.:)
I en lang periode har hun været sød til og sove til kl 8.00-8.30 i weekenden.
Men fredag og lærdag aften kommer hun oftes også først i seng kl 21.00

Men oftes har hun brug for ca 12 timers søvn om natten.. Men hun bruger også rigtig meget energi i løbet af dagen.

Kh Pia.

Anmeld

10. marts 2008

Honningblomst

Konrad sover 13-14 timer i døgnet, cirka..mon ikke det er meget normalt..??
Knus..

Anmeld

10. marts 2008

Pia.

Tak for alle jeres svar.... nu har han ikke sovet til middag i 14 dage så jeg tror det er slut med den.... han tog sig en lille lur på en halv time i bilen, lørdag eftermiddag, men det er også det eneste - så det bliver til 12 timers nattesøvn og ikke mere end det...

han er stadig glad og tilfreds og bliver ikke mere træt til aften end han plejer .....

prøver dog stadig ind imellem at lægge ham, og så hygger han i sengen en times tid - hvor han bare læser eller snakker...

(H) - fra Pia.

Anmeld

10. marts 2008

Honningblomst

Pia, mine de store stoppede inden de blev to, men dengang skulle de heller ikke tidligt op og det tror jeg er forskellen med Konrad...vi er jo TIDLIGT oppe nu...gaaaaab...;)

Anmeld

10. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

Pia, mine de store stoppede inden de blev to, men dengang skulle de heller ikke tidligt op og det tror jeg er forskellen med Konrad...vi er jo TIDLIGT oppe nu...gaaaaab...;)

Ja det er jo det ... Mads kan jo (hvis han vil) sove til kl. 8.00 - vi skal jo først afsted kl. 08.30... han er stadig kun i børnehave til 11.30 så det er jo ikke fordi han bliver "kørt træt" ....
når klokken er 19,00 er han også helt væk - han bliver bare lagt og der går aldrig 5 min. før han sover.. og så sover han uden at vågne til næste morgen...

Jeg er spændt på hvad børnehaven siger til han ikker bliver sovebarn hos dem - tror lidt de "nyder" at de små sover... for det ved jeg de andre små gør... men han kan selvfølgelig komme med over og hvile... ??!! - det vil han sikkert gerne...

(H) - fra Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.