MalleNichola skriver:
Hej. Håber i vil hjælpe mig med at besvarer mine spørgsmål, i har sikkert fådet dem stillet op til flere gange men er virkelig fortvivlet, ved ikke hvad jeg har at forholde mig til.
Mig og min kæreste har i et godt stykke tid snakket om at få et barn, men vi begge har været bange for at jeg ikke kunne blive gravid, fordi jeg ikke har brugt P-Piller i snart 3 år, men det er aldrig sket.
Nu er tilfældet så det at jeg tog en test igår, som efter lidt tid viste en tydelig streg og en utydelig streg, den var ikke lige så kraftig som den anden. Troede ikke på at den var positiv, så tog en igen i dag, som viste det samme. Jeg gik i panik og skyndte mig ned og købe to test ved apoteket og to i matas. Har nu taget en af hver som begge er meget meget meget utydelige, ligner mere en lille skygge. Men kan det måske have noget at gøre med at jeg har drukket meget for at skulle tisse så jeg kunne lægge den prøve, eller er det bare mig der går og bilder mig selv ting ind?, da jeg hade ægløsning for kun ca 10 dage siden..
Jeg er begyndt at have kvalme, og så skal jeg tisse op til ca 10 gange inden jeg går i seng. Kan det have noget med graviditeten at gøre?
Håber i vil hjælpe mig..
Hilsen den fortvivlede..