Er jeg gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2011

MalleNichola

Hej. Håber i vil hjælpe mig med at besvarer mine spørgsmål, i har sikkert fådet dem stillet op til flere gange men er virkelig fortvivlet, ved ikke hvad jeg har at forholde mig til.

Mig og min kæreste har i et godt stykke tid snakket om at få et barn, men vi begge har været bange for at jeg ikke kunne blive gravid, fordi jeg ikke har brugt P-Piller i snart 3 år, men det er aldrig sket.

Nu er tilfældet så det at jeg tog en test igår, som efter lidt tid viste en tydelig streg og en utydelig streg, den var ikke lige så kraftig som den anden. Troede ikke på at den var positiv, så tog en igen i dag, som viste det samme. Jeg gik i panik og skyndte mig ned og købe to test ved apoteket og to i matas. Har nu taget en af hver som begge er meget meget meget utydelige, ligner mere en lille skygge. Men kan det måske have noget at gøre med at jeg har drukket meget for at skulle tisse så jeg kunne lægge den prøve, eller er det bare mig der går og bilder mig selv ting ind?, da jeg hade ægløsning for kun ca 10 dage siden..

Jeg er begyndt at have kvalme, og så skal jeg tisse op til ca 10 gange inden jeg går i seng. Kan det have noget med graviditeten at gøre?

Håber i vil hjælpe mig..

Hilsen den fortvivlede..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

UnderCover37

Det er en fin positiv test du har lavet der

Hvis stregen er kommet indenfor de 5 min den må ligge, så hjerteligt tillykke, du er gravid! 

At de streger du laver efterfølgende er svagere er garanteret pga stort væskeindtag, det er ikke tilrådeligt at teste når man har drukket meget, da urinen så er mere udvandet og HCG hormonet mindre koncentreret - derfor anbefales det at bruge morgen urin, eller urin opsamlet efter et par timer uden væskeindtag/vandladning.

Anmeld

2. december 2011

Darling<3

Det der er bestemt ikke en skyggestreg!!

Du skal være Moar kæmpe tillykke....

Anmeld

2. december 2011

sandorff

MalleNichola skriver:

Hej. Håber i vil hjælpe mig med at besvarer mine spørgsmål, i har sikkert fådet dem stillet op til flere gange men er virkelig fortvivlet, ved ikke hvad jeg har at forholde mig til.

Mig og min kæreste har i et godt stykke tid snakket om at få et barn, men vi begge har været bange for at jeg ikke kunne blive gravid, fordi jeg ikke har brugt P-Piller i snart 3 år, men det er aldrig sket.

Nu er tilfældet så det at jeg tog en test igår, som efter lidt tid viste en tydelig streg og en utydelig streg, den var ikke lige så kraftig som den anden. Troede ikke på at den var positiv, så tog en igen i dag, som viste det samme. Jeg gik i panik og skyndte mig ned og købe to test ved apoteket og to i matas. Har nu taget en af hver som begge er meget meget meget utydelige, ligner mere en lille skygge. Men kan det måske have noget at gøre med at jeg har drukket meget for at skulle tisse så jeg kunne lægge den prøve, eller er det bare mig der går og bilder mig selv ting ind?, da jeg hade ægløsning for kun ca 10 dage siden..

Jeg er begyndt at have kvalme, og så skal jeg tisse op til ca 10 gange inden jeg går i seng. Kan det have noget med graviditeten at gøre?

Håber i vil hjælpe mig..

Hilsen den fortvivlede..

tillykke med det lille nye familiemedlem der kommer om 9 mdrs tid

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

MalleNichola skriver:

Håber i vil hjælpe mig..

Hilsen den fortvivlede..

Den er positiv. grunden til den er utydelig er at det er et tidligt stadie og hvis den er blevet mere utydelig i løbet af dagen skyldes det blot mængden af hcg i din urin er størst om morgenen
STORT tillykke

Anmeld

2. december 2011

MalleNichola

Hold da op!! Det er da virkelig overvældende. Jeg har ringet til min læge, skal op til hende mandag morgen og have taget en test hos hende, så må vi se om det er 100 % positiv

Mange tak

Prøver at tage en test imorgen tidlig, for at se om den bliver tydeligere.

Anmeld

2. december 2011

MalleNichola

Tusind tak !! Det er da helt fantastisk!!

Og mig som troede jeg ikke kunne blive gravid

Anmeld

2. december 2011

-Sigrid-

MalleNichola skriver:

Håber i vil hjælpe mig..

Hilsen den fortvivlede..

Det er en af de tydligste jeg-er-i-tvivl-streger jeg har set herinde

Anmeld

2. december 2011

MalleNichola

Ja, men har aldrig set en test der var positiv.. og troede at begge streger skulle være lige tydelige..

Anmeld

2. december 2011

Klokkeblomst88

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.