Er det tegn på bedring?????? :-) til jer med kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

HeidiW86

stm2812 skriver:

Ja kan godt huske det fra mig selv. Man havde jo nsæten ikke lyst til at spise noget fordi man vidste det bare kom op igen så.. Og synes ikke at der var noget som helst der hjalp

men ja det ville dælme være træls her op til jul. hvis du slet ikke kan få noget af al den gode julemad ned så..

Det har bare at gå væk så nu så du kan nyde både julen men også graviditeten

Håber håber!!  Det er jo miraklernes tid!   Nej har man spist noget en gang så har man slet ikke lysten til det igen fordi intet jo gør noget rart!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

stm2812

HeidiW86 skriver:

Håber håber!!  Det er jo miraklernes tid!   Nej har man spist noget en gang så har man slet ikke lysten til det igen fordi intet jo gør noget rart!! 

haha nej det er godt nok frygteligt... Utroligt det altid skal gå ud over os kvinder. Kunne mændende ikke få symptomerne og så skulle vi bare bære på guldklumpen

Anmeld

2. december 2011

dola

Jeg begyndte at få perioder hvor det begyndte at gå bedre, og pludselig har man helt glemt man havde det skidt..

Tror jeg var 15-16 uger henne inden det stoppede helt.. Men god bedring det er sgu hårdt når det står på.. !!

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

dola skriver:

Jeg begyndte at få perioder hvor det begyndte at gå bedre, og pludselig har man helt glemt man havde det skidt..

Tror jeg var 15-16 uger henne inden det stoppede helt.. Men god bedring det er sgu hårdt når det står på.. !!

Okay det jo også meget fedt, for så bliver det jo bedre og bedre hele tiden!! 

Anmeld

2. december 2011

MortilCilas

HeidiW86 skriver:

Se der er jeg glad for min kom tidligt, for så der håb for den stopper tidligt!!   

Men puha så har du været hårdt ramt. 

Jeg tog det stille og roligt, prøved at holde mig fra de ting der gav mig kvalme og opkastininger. I starten var det mest morgen og formiddag, og til slut var det hele dagen.

Men kunne simpelthen ikke klare, køkken, køleskabs lugt, løg, damp fra badet, lugten af faren til min søn, indelukket soveværelse, hvidløg, mariekiks. "bvdr"

Men ginger ale har jeg hørt skulle være godt og hjælpe, jeg aned bare ikke hvor mang købte det, da jeg var gravid men i Føtex har jeg fundet ud af

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

MortilCilas skriver:

Jeg tog det stille og roligt, prøved at holde mig fra de ting der gav mig kvalme og opkastininger. I starten var det mest morgen og formiddag, og til slut var det hele dagen.

Men kunne simpelthen ikke klare, køkken, køleskabs lugt, løg, damp fra badet, lugten af faren til min søn, indelukket soveværelse, hvidløg, mariekiks. "bvdr"

Men ginger ale har jeg hørt skulle være godt og hjælpe, jeg aned bare ikke hvor mang købte det, da jeg var gravid men i Føtex har jeg fundet ud af

Tak må prøve mig lidt frem, har fået en del kvalme til aften igen!!  Menhåber stadig der er forbedringer på vej.. 

Øjet er heller ikke til køkkenet overhovedet, det jo sindsygt man kan blive så sart.. 

Anmeld

3. december 2011

MortilCilas

HeidiW86 skriver:

Tak må prøve mig lidt frem, har fået en del kvalme til aften igen!!  Menhåber stadig der er forbedringer på vej.. 

Øjet er heller ikke til køkkenet overhovedet, det jo sindsygt man kan blive så sart.. 

Åh, og den er ulidelig!! Men håber du finder noget der hjælper. Folk sagde til mig Du skal bare spise mariekiks, det super godt! Jeg prøved, og jeg kasted rigtig meget op af dem. Så nu synes jeg bare mariekiks er møg ulækre!

Men ja man bliver utroligt sart. Det er forfærdeligt!

Jeg kunne hellere ikke klare lugten af røg, eller folk der lugted af røg. Og bryder mig stadig ikke om lugten

Anmeld

4. december 2011

HeidiW86

MortilCilas skriver:

Åh, og den er ulidelig!! Men håber du finder noget der hjælper. Folk sagde til mig Du skal bare spise mariekiks, det super godt! Jeg prøved, og jeg kasted rigtig meget op af dem. Så nu synes jeg bare mariekiks er møg ulækre!

Men ja man bliver utroligt sart. Det er forfærdeligt!

Jeg kunne hellere ikke klare lugten af røg, eller folk der lugted af røg. Og bryder mig stadig ikke om lugten

Årh ja der er vidst ikke rigtig noget som virker, mariekiks!!!!! Pyha jeg føler bare de vokser i munden på mig!!  

Må bare have tålmodighed og håbe det snart forsvinder, igår kastede jeg op, 15-20 gange!!! Øv øv

Anmeld

4. december 2011

Nattøs

Jeg døjer rigtigt meget med morgenkvalme og opkast, så jeg ligefrem må sætte vækkeuret til klokken 9 om morgen også må jeg bruge de næste 3 timer på kvalme og opkast. Røv træls når man først skal bruge i praktik klokken halv et  

Min morgenmad består kun af marie kiks, alt lige fra havregrynd til yougurt røger op igen. Marie kiks er det eneste jeg faktisk kan holde i mig om morgen. Vil begynde at prøve at spise toust brød ristede med smør om morgen, svigermors idé  

Jeg tror også nogle dage, fedt nu går det over, hvis jeg ikke lige har kastet op i 2 dage også tager det ellers til de næste par dage. Så ja.. Jeg har allerede lært at leve med det. Men bander og skælder alligevel ud, hver gang at det sker  

Føtex har allerede fundet ud af at jeg er gravid, for jeg SKAL have noget at drikke når jeg render rundt der nede, for ellers bliver jeg bare dårligere og dårligere imens jeg render rundt der nede  

Jeg går ind i uge 8 ifølge beregning på tirsdag  

Anmeld

4. december 2011

MortilCilas

HeidiW86 skriver:

Årh ja der er vidst ikke rigtig noget som virker, mariekiks!!!!! Pyha jeg føler bare de vokser i munden på mig!!  

Må bare have tålmodighed og håbe det snart forsvinder, igår kastede jeg op, 15-20 gange!!! Øv øv

Åh, det noget møg. Jeg synes du skal prøve ginger ale, for at se om det hjælper, er det ikke et forsøg værd ?

Jeg krydser alt hvad jeg har for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.