Er det tegn på bedring?????? :-) til jer med kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

MortilCilas

Min kom i uge 10-12 og slutted tæt på uge 20 og kom så igen i uge 32 ca og til jeg fødte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

HeidiW86

Amandas-mor skriver:

Ha ha...nej jeg var en brokkende og pivende svagpisser som gjorde sofaen til  min komando central og derfra udstak ordrer til manden om hvilke fødevarer han skulle skaffe NUUUU!  Hvis der er nogen der var stærk så var det vist manden  

Den mest brugte sætning når vi skulle nogen steder var: "Vent lige et øjeblik jeg skal lige brække mig inden vi går"

Håber også for dig at det bliver bedre nu.  (ikke mindst fordi at julemad er noget af det mest kvalmende og ildelugtende når man i forvejen er dårlig  

Haha skønt du har haft en fantastisk og forstående mand, der må jeg vidst også rose min!! 

Men stadig flot du har klaret 9 mdr med opkast!!  

Ja det jo det når vi er sammen med familien som også er dejligt forstående, og de laver mad så det lugter i hele hytten kan jeg næsten ikke holde det ud, så hvad skal der ikke ske juleaften, men har 3 uger og 1 dag til at blive frisk!! 

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

MortilCilas skriver:

Min kom i uge 10-12 og slutted tæt på uge 20 og kom så igen i uge 32 ca og til jeg fødte

Se der er jeg glad for min kom tidligt, for så der håb for den stopper tidligt!!   

Men puha så har du været hårdt ramt. 

Anmeld

2. december 2011

pemiro

HeidiW86 skriver:

Fantastisk!!!! Fik du det bedre og bedre for hver dag eller hvordan sluttede det??? 

Jeg havde kun kvalme og det forsvandt fuldstændigt i løbet af få dage. Inkl trætheden... Var overbevist om at alt var galt i maven, siden alle symptomer pludselig forsvandt.. Men alt var i skønneste orden

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

pemiro skriver:

Jeg havde kun kvalme og det forsvandt fuldstændigt i løbet af få dage. Inkl trætheden... Var overbevist om at alt var galt i maven, siden alle symptomer pludselig forsvandt.. Men alt var i skønneste orden

Årh sådan vil jeg også have det !!  Skønt med nogle gode historier..  

Tak 

Anmeld

2. december 2011

pemiro

HeidiW86 skriver:

Årh sådan vil jeg også have det !!  Skønt med nogle gode historier..  

Tak 

Selvfølgelig er det en go ting for dig også

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

pemiro skriver:

Selvfølgelig er det en go ting for dig også

Ja håbersagshåndteringssystem virkelig! 

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

HeidiW86 skriver:

Ja håbersagshåndteringssystem virkelig! 

Flot iPhone.. Haha

Der skulle bare stå,håber jeg virkelig også. Hehe 

Anmeld

2. december 2011

stm2812

HeidiW86 skriver:

Tak har jo også lige rundet de 12 magiske uger Idag  Så det ville jo  være helt fantastisk, hvis det snart sluttede.. 

Jeg håber...  Puha håber ikke de fortsætter til uge 16-17 så det jo lige efter jul!!   

Jeg har haft lidt svært ved at nyde graviditeten fordi jeg har haft så meget opkast, men ville være skønt hvis det skulle være nu.. 

Ja kan godt huske det fra mig selv. Man havde jo nsæten ikke lyst til at spise noget fordi man vidste det bare kom op igen så.. Og synes ikke at der var noget som helst der hjalp

men ja det ville dælme være træls her op til jul. hvis du slet ikke kan få noget af al den gode julemad ned så..

Det har bare at gå væk så nu så du kan nyde både julen men også graviditeten

Anmeld

2. december 2011

Mother-love

Jeg kastede op hele dagen og havde en syg kvalme indtil uge 18.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.