Er det tegn på bedring?????? :-) til jer med kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.689 visninger
36 svar
0 synes godt om
2. december 2011

HeidiW86

Er det virkelig ved at være slut for mig?? 

Jeg har lidt af konstant kvalme og opkast de sidste 6 uger, og har intet kunne få ned. 

Men syntes faktisk jeg de sidste to morgner har mærket bedringer, har kastet op om morgen men ellers ikke, og syntes når jeg får mad ned det bliver bedre.. 

Hvordan sluttede jeres kvalme i graviditeten, og hvornår?? 

Knus Heidi 12+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

morethanperfect

HeidiW86 skriver:

Jeg har lidt af konstant kvalme og opkast de sidste 6 uger, og har intet kunne få ned. 

Men syntes faktisk jeg de sidste to morgner har mærket bedringer, har kastet op om morgen men ellers ikke, og syntes når jeg får mad ned det bliver bedre.. 

Knus Heidi 12+0 

Min varede hele graviditeten 

Men  for din slutter nu 

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

morethanperfect skriver:

Min varede hele graviditeten 

Men  for din slutter nu 

Føj din stakkel!!!    

Jeg satser jo på det er tegn på bedring, ved det ikke da jeg ikke kender nogen som har lidt meget af det! 

Derfor jeg lige ville hører! 

Anmeld

2. december 2011

stm2812

HeidiW86 skriver:

Knus Heidi 12+0 

selve opkastningen sluttede da jeg var omkring 16-17 uger henne... havde simpelthen glædet mig til jeg var 12 uger henne for der siger man jo at det ofte aftager. men jeg fortsatte lige nogle uger endnu

Dog synes jeg at kvalmen kom og gik i perioder. Sidst i graviditeten var det værst, men tror det er fordi det hele trykker på

Men håber for dig at det er slut nu så du kan nyde graviditeten endnu mere

Anmeld

2. december 2011

pemiro

HeidiW86 skriver:

Knus Heidi 12+0 

Mit sluttede 12+2-3 stykker
Håber du er på vej mod bedring

Anmeld

2. december 2011

Tona

HeidiW86 skriver:

Knus Heidi 12+0 

Opkastningerne stoppede da jeg gik i fødsel...kvalmen stoppede omkring en halv time efter at Amanda var født   

Meeeen nu er der jo mange som oplever at det stopper lige omkring uge 12, så jeg krydser fingre for at du er en af dem   

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

stm2812 skriver:

selve opkastningen sluttede da jeg var omkring 16-17 uger henne... havde simpelthen glædet mig til jeg var 12 uger henne for der siger man jo at det ofte aftager. men jeg fortsatte lige nogle uger endnu

Dog synes jeg at kvalmen kom og gik i perioder. Sidst i graviditeten var det værst, men tror det er fordi det hele trykker på

Men håber for dig at det er slut nu så du kan nyde graviditeten endnu mere

Tak har jo også lige rundet de 12 magiske uger Idag  Så det ville jo  være helt fantastisk, hvis det snart sluttede.. 

Jeg håber...  Puha håber ikke de fortsætter til uge 16-17 så det jo lige efter jul!!   

Jeg har haft lidt svært ved at nyde graviditeten fordi jeg har haft så meget opkast, men ville være skønt hvis det skulle være nu.. 

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

pemiro skriver:

Mit sluttede 12+2-3 stykker
Håber du er på vej mod bedring

Fantastisk!!!! Fik du det bedre og bedre for hver dag eller hvordan sluttede det??? 

Anmeld

2. december 2011

HeidiW86

Amandas-mor skriver:

Opkastningerne stoppede da jeg gik i fødsel...kvalmen stoppede omkring en halv time efter at Amanda var født   

Meeeen nu er der jo mange som oplever at det stopper lige omkring uge 12, så jeg krydser fingre for at du er en af dem   

Du må godt nok have været stærk!! 

Jeg håber virkelig det blir bedre og bedre nu især op til jul! 

Anmeld

2. december 2011

Tona

HeidiW86 skriver:

Du må godt nok have været stærk!! 

Jeg håber virkelig det blir bedre og bedre nu især op til jul! 

Ha ha...nej jeg var en brokkende og pivende svagpisser som gjorde sofaen til  min komando central og derfra udstak ordrer til manden om hvilke fødevarer han skulle skaffe NUUUU!  Hvis der er nogen der var stærk så var det vist manden  

Den mest brugte sætning når vi skulle nogen steder var: "Vent lige et øjeblik jeg skal lige brække mig inden vi går"

Håber også for dig at det bliver bedre nu.  (ikke mindst fordi at julemad er noget af det mest kvalmende og ildelugtende når man i forvejen er dårlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.