Dilemma; tøseferie, ja/nej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

piadas

Mettemus skriver:

Jep og jeg glæder mig faktisk. Er fuldstændig sikker på at jeg kommer til at savne ham som en sindssyg og at det garanteret bliver i den weekend han lærer at gå, men jeg savner mine tøser. Jeg har overhovedet ikke råd, men lukker øjnene og fornægter min rådne økonomi i de fire dage. Jeg VIL afsted

Fedt at du gør det, Mette!

Sig til hvis du skal have nogle gode råd, men ellers ved din veninde jo nok en hel masse, nu når hun bor der.

NÅR I skal på pubcrawl, så gå efter disse pubber:

http://www.jdwetherspoon.co.uk/

De ligger overalt - måske hedder de noget andet, men J D Wetherspoon indgår altid i logoet. De er som regel store og rummelige. På nogle pubber sidder man lårene af hinanden, men på disse er der god plads.

De er billige og laver nogle megagode burgere med onion rings og pommes frites.

Og HUSK at tage ind og se en musical! Lad være med at købe de billigste billetter. Det gjorde jeg engang. Vi sad allerøverst og var ved at omkomme af varme, fordi der ikke var aircondition. Sidst jeg var der, så jeg The Lion King - den var bare fantastisk god!

Sorry, Maria - nu skal jeg nok lade være med at stjæle mere af din tråd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Maria-s

piadas skriver:

Jeg kan godt forstå, det er svært for dig at træffe den beslutning...

Jeg var væk fra Oliver, da han var 2½ år, fordi jeg skulle på studietur til London. Jeg kan ikke huske, om det var 5 eller 7 dage. Han var selvfølgelig lidt ældre, og jeg var gravid med Zilan, så hende havde jeg jo "med" - så helt alene var jeg jo ikke!

Det var helt fint, og jeg syntes faktisk, at det var rigtig godt for Serdar og Oliver at være alene, for normalt var det mig, der var mest på.

Noah er jo bare det mindre, så jeg ved ikke, om jeg ville kunne gøre det, men det tror jeg godt, jeg kunne! Jeg savner at have noget alene-tid med venindehygge, så jeg ville elske sådan en tur.

Men jeg vil sige lige som nogle af de andre skriver - mærk efter helt inderst inde hvad du allerhelst vil, så er jeg sikker på, du træffer den beslutning, der er bedst for dig/jer!

Ps. Vi var et par dage i Istanbul for 5 år siden, da vi skulle besøge Serdars familie, så sig til hvis du skal have et par gode råd. Hvis ikke jeg ved det, kan det være Serdar gør! Han har været der mange gange!

Jeg har i hvert fald lige brug for et par dage endnu, til at tænke over det, for der er plusser og minuser på begge sider

Uhhh en insider ang Istanbul, det vil jeg KLART benytte mig af!! Kan være jeg lige skriver til dig pb en af dagene omkring om du kan anbefale nogle steder at bo mv

Anmeld

4. december 2011

piadas

Maria-s skriver:

Jeg har i hvert fald lige brug for et par dage endnu, til at tænke over det, for der er plusser og minuser på begge sider

Uhhh en insider ang Istanbul, det vil jeg KLART benytte mig af!! Kan være jeg lige skriver til dig pb en af dagene omkring om du kan anbefale nogle steder at bo mv

Det er du velkommen til - jeg ved dog ikke helt vildt meget, men jeg har jo en gemal, der ved en del. Han er dog på vej derned lige nu og kommer først hjem igen på lørdag, så det kan godt ske, jeg først kan svare der! Han er lige landet i KBH fra Aalborg og flyver videre til Istanbul engang i nat...

Anmeld

7. december 2011

Mettemus

piadas skriver:

Fedt at du gør det, Mette!

Sig til hvis du skal have nogle gode råd, men ellers ved din veninde jo nok en hel masse, nu når hun bor der.

NÅR I skal på pubcrawl, så gå efter disse pubber:

http://www.jdwetherspoon.co.uk/

De ligger overalt - måske hedder de noget andet, men J D Wetherspoon indgår altid i logoet. De er som regel store og rummelige. På nogle pubber sidder man lårene af hinanden, men på disse er der god plads.

De er billige og laver nogle megagode burgere med onion rings og pommes frites.

Og HUSK at tage ind og se en musical! Lad være med at købe de billigste billetter. Det gjorde jeg engang. Vi sad allerøverst og var ved at omkomme af varme, fordi der ikke var aircondition. Sidst jeg var der, så jeg The Lion King - den var bare fantastisk god!

Sorry, Maria - nu skal jeg nok lade være med at stjæle mere af din tråd!

Ih jeg vil så gerne ind og se en musical. Sidst jeg var der ovre ville Jens og jeg have set We will rock you, men jeg syntes bare 60 pund pr billet var for mange penge. Har set Fame der ovre en gang også - viiildt fedt!

Men jeg regner med at vi i hvert fald skal se OL-byen, og helt sikkert på pub crawl. Tak for tippet!

Anmeld

7. december 2011

DK

Mettemus skriver:

Ih jeg vil så gerne ind og se en musical. Sidst jeg var der ovre ville Jens og jeg have set We will rock you, men jeg syntes bare 60 pund pr billet var for mange penge. Har set Fame der ovre en gang også - viiildt fedt!

Men jeg regner med at vi i hvert fald skal se OL-byen, og helt sikkert på pub crawl. Tak for tippet!

Phantom of the opera. Har set den 3 gange Jeg ELSKER det. Det er så super vildt fantastisk og jeg sidder med gåsehud og tårer i øjnene hver gang.

60 pund er IKKE dyrt for sådan en oplevelse. Jeg vil hellere undvære sko end undvære det, og det siger ikke så lidt når det kommer fra en sko-holic! I skal købe billetter så i sidder ca. i midten af midten nede foran i salen (lille sal)!!

DET ER SÅÅÅÅÅ FEDT!!

Anmeld

7. december 2011

PeruBaby

Maria-s skriver:

Maria, har du fået tænkt over det og taget en beslutning? Er nysgerrig - hvad har du besluttet dig for at gøre??

Anmeld

7. december 2011

Marco2

DK skriver:

Phantom of the opera. Har set den 3 gange Jeg ELSKER det. Det er så super vildt fantastisk og jeg sidder med gåsehud og tårer i øjnene hver gang.

60 pund er IKKE dyrt for sådan en oplevelse. Jeg vil hellere undvære sko end undvære det, og det siger ikke så lidt når det kommer fra en sko-holic! I skal købe billetter så i sidder ca. i midten af midten nede foran i salen (lille sal)!!

DET ER SÅÅÅÅÅ FEDT!!

Har også set den i London og JA det er en stooor oplevelse!! Det er næsten et must at skulle i teateret.

Men London er bare en FEEED by.

Og rigtig god tur Mette!

Ag

Anmeld

7. december 2011

Maria-s

PeruBaby skriver:

Maria, har du fået tænkt over det og taget en beslutning? Er nysgerrig - hvad har du besluttet dig for at gøre??

ja jeg har tænkt, tænkt og tænkt, men nej jeg er ikke kommet frem til en "løsning". Eller jo på den måde at jeg er ret sikker på at en HEL uge er for lang tid for mig, MEN jeg vil lige prøve at undersøge hvad der er af muligheder mht. fly og de andre tøser mv..... En af mine veninders far er desværre lige gået bort, så det hele er lige sat på standbye, så jeg har lidt mere betænkningstid......

Anmeld

8. december 2011

Mettemus

DK skriver:

DET ER SÅÅÅÅÅ FEDT!!

Nej jeg er med på at det ikke er dyrt for så stor og fantastisk en oplevelse, men 60 pund er for mig lige nu rigtig mange penge. Men nu må vi se! Jeg glæder mig i hvert fald som et lille barn til at skulle afsted. Det blir uden tvivl en skøøøn tur. Altså - London er jo bare altid fantastisk?

Anmeld

8. december 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Har også set den i London og JA det er en stooor oplevelse!! Det er næsten et must at skulle i teateret.

Men London er bare en FEEED by.

Og rigtig god tur Mette!

Ag

Taaark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.