piadas skriver:
Jeg kan godt forstå, det er svært for dig at træffe den beslutning...
Jeg var væk fra Oliver, da han var 2½ år, fordi jeg skulle på studietur til London. Jeg kan ikke huske, om det var 5 eller 7 dage. Han var selvfølgelig lidt ældre, og jeg var gravid med Zilan, så hende havde jeg jo "med" - så helt alene var jeg jo ikke!
Det var helt fint, og jeg syntes faktisk, at det var rigtig godt for Serdar og Oliver at være alene, for normalt var det mig, der var mest på.
Noah er jo bare det mindre, så jeg ved ikke, om jeg ville kunne gøre det, men det tror jeg godt, jeg kunne! Jeg savner at have noget alene-tid med venindehygge, så jeg ville elske sådan en tur.
Men jeg vil sige lige som nogle af de andre skriver - mærk efter helt inderst inde hvad du allerhelst vil, så er jeg sikker på, du træffer den beslutning, der er bedst for dig/jer!

Ps. Vi var et par dage i Istanbul for 5 år siden, da vi skulle besøge Serdars familie, så sig til hvis du skal have et par gode råd. Hvis ikke jeg ved det, kan det være Serdar gør! Han har været der mange gange!
Jeg har i hvert fald lige brug for et par dage endnu, til at tænke over det, for der er plusser og minuser på begge sider