Dilemma; tøseferie, ja/nej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.074 visninger
32 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Maria-s

Hej tøser!

Det er sådan at vi er en flok piger der før har været på ferie sammen og nu er der ved at blive planlagt en ny! -til maj næste år.

Men jeg er virkelig i dilemma med om jeg vil/ kan tage med?... De andre vil gerne afsted en HEL UGE og det er til Istanbul, så det er jo ikke lige om hjørnet...... På den ene side kunne det være super hyggeligt, ren tøsetur, forhåbentlig sol, shopping og MIG-tid.

Men jeg er sgu noget i tvivl og jeg har lyst og kan gøre det overfor Noah?

Hvad ville I gøre tøser????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Sofia

Det synes jeg helt sikkert du skal gøre, det lyder da bare som en super fed tur. Jeg ville rigtig gerne til Istandbul! Er der andre af dine veninder der har børn? Til den tid er Noah jo også startet i vuggestue og du ville alligevel ikke være sammen med ham 24/7.

Ihh, ferie er skønt, synes du skal tage afsted!

Anmeld

2. december 2011

Mettemus

Maria-s skriver:

Hej tøser!

Det er sådan at vi er en flok piger der før har været på ferie sammen og nu er der ved at blive planlagt en ny! -til maj næste år.

Men jeg er virkelig i dilemma med om jeg vil/ kan tage med?... De andre vil gerne afsted en HEL UGE og det er til Istanbul, så det er jo ikke lige om hjørnet...... På den ene side kunne det være super hyggeligt, ren tøsetur, forhåbentlig sol, shopping og MIG-tid.

Men jeg er sgu noget i tvivl og jeg har lyst og kan gøre det overfor Noah?

Hvad ville I gøre tøser????

I hvor jeg kender det dilemma, det er ikke så længe siden jeg selv stod i det - dog kun fire dage, men alligevel. Jeg tror, jeg ville gøre det. Istandbul skulle være en superfed by, og det blir helt sikkert skønt, skønt, skønt med tøsetur og alenetid, og Noah blir jo hjemme og hygger med far + VS som normalt.

Men hvad siger din mavefornemmelse? Hvor længe kan du vente med at bestemme dig?

Anmeld

2. december 2011

Marco2

Jeg kunne ikke gøre det. Slet ikke. 1 uge ville for mig være alt for lang tid ikke at være med mine børn når de ikke er ældre. Tror de 2 første dage ville være ok, men så ville savnet for mig blive for stort og resten af ferien ville ikke blive skøn. Og for mig er min ferie = familie. Jeg har kun ferie i 6 uger og de uger er forbeholdt min kæreste og mine børn. 

Så ferier med kæresten, tøsetur og andet må vente til mine unger er blevet ældre og hellere vil være med deres venner fremfor mor og far.

Men når det så er sagt er vi jo forskellige, og jeg siger ikke at du ikke skal gøre det. Men du spørger om vi ville og jeg ville slet ikke kunne klare det.

Jeg havde det skidt nok med at være væk fra Emily i en weekend da hun var 3 år …

Så det siger jo nok noget om mig som mor, og der er heldigvis mødre der gør tingene anderledes. Så du skal mærke nede i din mave om du kan undvære Noah i en uge …

AG

Anmeld

2. december 2011

DK

Jaaaa tag da afsted!!

Ha en fantastisk tur!

Anmeld

2. december 2011

Sofia

Mettemus skriver:

I hvor jeg kender det dilemma, det er ikke så længe siden jeg selv stod i det - dog kun fire dage, men alligevel. Jeg tror, jeg ville gøre det. Istandbul skulle være en superfed by, og det blir helt sikkert skønt, skønt, skønt med tøsetur og alenetid, og Noah blir jo hjemme og hygger med far + VS som normalt.

Men hvad siger din mavefornemmelse? Hvor længe kan du vente med at bestemme dig?

Tager du til Londond Mette?

Anmeld

2. december 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Tager du til Londond Mette?

Jep og jeg glæder mig faktisk. Er fuldstændig sikker på at jeg kommer til at savne ham som en sindssyg og at det garanteret bliver i den weekend han lærer at gå, men jeg savner mine tøser. Jeg har overhovedet ikke råd, men lukker øjnene og fornægter min rådne økonomi i de fire dage. Jeg VIL afsted

Anmeld

2. december 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Jep og jeg glæder mig faktisk. Er fuldstændig sikker på at jeg kommer til at savne ham som en sindssyg og at det garanteret bliver i den weekend han lærer at gå, men jeg savner mine tøser. Jeg har overhovedet ikke råd, men lukker øjnene og fornægter min rådne økonomi i de fire dage. Jeg VIL afsted

Im SO with you!!! Hvornår?

Anmeld

2. december 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Im SO with you!!! Hvornår?

Enten første eller sidste weekend i marts, det kommer an på hvornår flybilletterne er billigst.

Anmeld

2. december 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Enten første eller sidste weekend i marts, det kommer an på hvornår flybilletterne er billigst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.