dræn dræn dræn...arhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

Tikki

øv øv Iza skal have dræn i ørene. Ja, jeg fik mig taget sammen og var til ørelæge med hende i fredags og hun har væske på begge øre og har en mindre hørenedsættelse pga. af det. Jeg må være ærlig og sige, at det ikke kom bag på mig - alle tegnene har været der længe længe længe, men vores almindelige læge har flere gange sagt, at der intet er at se i Izas øre og at det kun er i meget slemme tilfælde at der er tale om dræn, så jeg kunne alligevel ikke gøre noget. Så det troede jeg jo på ...men nu er Iza jo begyndt at tale rigtigt meget og siger nu: "Av av øre", så det kunne jeg jo ikke tage fejl af...og ganske rigtigt

Kan jer dræn-mødre ikke fortælle lidt om det - jeg er sindsyg bange for det, at hun skal i fuld narkose. Min mand kan jo ikke tåle det og hvad så hvis hun heller ikke kan? Hvad hvis det går galt, bliver hun så døv? Må hun svømme? Har hun ondt bagefter?

Pyller pyller ja jeg ved det....men jeg kan altså ikke lide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Rasmine

Kan ligeså godt advare dig.
Det er pisse ubehageligt at se sit barn glide i søvn!
Første gang Mille fik dræn skreg hun hele vejen hjem, og en times tid efter.
Men derefter var hun glad, og LETTET!
Du skal have én med, som kan køre bilen.

Ved desværre ikke noget om det med ikke at kunne tåle narkosen.

HUSK PÅ at ørelægerne er pisse dygtige og gør det mange gange hver dag, så risikoen for at det går galt ligge på et meget LILLE sted.
Men det sidder selvfølgelig altid i baghovedet, også: Tænk nu hvis de giver for meget narkose.
Jeg tuder stadigvæk, når hun skal i narkose, og det har hun efterhånden været 6-7-8 gange.

GLÆD dig over at det nu er konstateret, så I kan komme videre. Vil vædde med I kan mærke en forskel, allerede et par timer senere.

(Et sidespring: hvor er det du kommer fra her i området?)

Anmeld

23. februar 2009

Rasmine

Hov, glemte lige:
Ja, tror de har lidt ondt, men har sørget for at give Mille rigelig Panodil bagefter.
Kan ikke huske hvornår de må svømme.
Men de må gerne svømme med dræn, bare ikke "dykke"

Anmeld

23. februar 2009

Tikki

Først lige sidespringet: Jeg kommer fra Kjellerup

Og dernæst - hvordan holder man dem så fra at dykke - det er det Iza elsker allermest...arhh øv bøv, noget hø. Jeg skal ikke med der op - Martin tager sig af den del, for jeg tuder som en gal, er jeg sikker på og det er ikke til nogen hjælp. Vi har heldigvis ikke så langt hjem, så han er hjemme på ca. 2 minutter.

Jeg er simpelthen så bange for noget skal gå galt og nu kom jeg lige til at google det....det skulle jeg ikke have gjort!

Anmeld

23. februar 2009

Rasmine

Jeanette skriver:

Først lige sidespringet: Jeg kommer fra Kjellerup

Og dernæst - hvordan holder man dem så fra at dykke - det er det Iza elsker allermest...arhh øv bøv, noget hø. Jeg skal ikke med der op - Martin tager sig af den del, for jeg tuder som en gal, er jeg sikker på og det er ikke til nogen hjælp. Vi har heldigvis ikke så langt hjem, så han er hjemme på ca. 2 minutter.

Jeg er simpelthen så bange for noget skal gå galt og nu kom jeg lige til at google det....det skulle jeg ikke have gjort!

KJELLERUP???
Hvilken årgang er det du er?

Jamen, dykke, tror de mener flere meter under vandet.
Altså så der kommer mere tryk.

Anmeld

23. februar 2009

Rasmine

Mebach skriver:

KJELLERUP???
Hvilken årgang er det du er?

Jamen, dykke, tror de mener flere meter under vandet.
Altså så der kommer mere tryk.

Jeg kommer jo oprindeligt fra Frederiks.

Anmeld

23. februar 2009

Tikki

Jeg er 78´er - Frederiks er jo tæt på jo

Anmeld

23. februar 2009

Rasmine

Haha, snagede lige på din FB.
Du har sgu gået på VAG, med nogle fra Frederiks!

Anmeld

23. februar 2009

Tikki

Mebach skriver:

Haha, snagede lige på din FB.
Du har sgu gået på VAG, med nogle fra Frederiks!

ha ha ha - nååååå ja det har jeg da også...jeg har flaske hjerne!!

Anmeld

23. februar 2009

Tynen

Øv altså!

Hvornår skal hun have det i så?

Nu er 3 ugers laaaang ventetid snart ovre for os.
Synes sgu det er hårdt at vente på, nu man ved der er noget galt.

Skal nok give dig en update efter d. 6. marts - Hvis du ikke kommer før os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.