Andre moderløse børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2009

Anja

Må indrømme, at jeg er lidt glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der har et barn som ikke vil kendes ved mig

Generelt synes jeg det er sjovt at se, hvor meget der faktisk sker med sproget i øjeblikket. Elias har en hel del ord, nogle mere rigtigt udtalt end andre, men det seneste er at han siger "såvv mii duu" = sove min sut - ja, så ved man at drengen gerne vil i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

bette

glæder mig også til der kommer lidt flere forståelige ord ud af mikkel..

han siger dog far og mor.. mest mor når han er sur og ked af det...
ellers siger han far når han ikke er hjemme.

ellers kan han sige: hund, mis, hov, ad, seeeeeeeee, sjout =sut og sko)
ma er stadig mad... håber han siger det rigtig engang.. hehe, ba =vand.
og så ja og nej...

men til gengæld forstår han det meste af det vi siger..

glæder mig også en del til at de er store nok til at sige.. jeg elsker dig

Anmeld

23. februar 2009

bette

Anja skriver:

Må indrømme, at jeg er lidt glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der har et barn som ikke vil kendes ved mig

Generelt synes jeg det er sjovt at se, hvor meget der faktisk sker med sproget i øjeblikket. Elias har en hel del ord, nogle mere rigtigt udtalt end andre, men det seneste er at han siger "såvv mii duu" = sove min sut - ja, så ved man at drengen gerne vil i seng

haha jamen hvor skønt egentlig... det ville være lækkert hvis mikkel selv kom og sagde det.. måske han også har gjort det.. har bare ik fattet en dyt..

Anmeld

23. februar 2009

Lise

Her hedder vi Far og Foa - jeg er sidstnævnte

Men ellers kommer der også flere og flere ord, hvilket er rigtig sjovt.

Anmeld

23. februar 2009

Joan ( Smallie )

Niels er lige begyndt at sige mura= mor og når han ikke kan finde mig kalder han på mig

Han snakker i det hele taget som et vandfald og kan efterhånden rigtig mange ord.

Joan

Anmeld

23. februar 2009

Kaufie

William kunne også kun sige Baaaar om sin far i laang tid. Så fik han pludselig lært at sige Oar til mig - og det lyder da lidt derhenad... Men så blev jeg til Gunda, som er navnet på hans dpmor - det var sgu ikke så sjovt igen.

Nu er det oar igen - som han ligger og siger højere og højere inde i sengen - må hellere lige derind...

Anmeld

23. februar 2009

Tynen

Helle30 skriver:

Sofie vil gerne prøve.. Desværre kommer hun hver gang til at sige "mær" i stedet for mor. Det er ikke så smigrende, men hun prøver i det mindste.

- Helle

LOL!!!!

Anmeld

23. februar 2009

ka li ja

aj hvor mærkeligt han ikke vil sige mor! men det kommer da
jeg troede at mor var det 2. ord børn kunne hihi, det første var far

arthur kan sige alt!! han burde starte i skole snart.. LOL
nej men hvor er det skægt at børn på samme alder kan være så forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.