HJÆLP ! Kan han virkelig det ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

ja det kan du da

det er jeg rigtig glad for at høre..  

så vil jeg gå ned på kommunen som noget af det første imorgen, mange tak for hjælpen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det er jeg rigtig glad for at høre..  

så vil jeg gå ned på kommunen som noget af det første imorgen, mange tak for hjælpen  

Knus, klem og held og lykke..husk...du skal ALDRIG give op eller være for ydmyg

Anmeld

1. december 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

det er jo netop dem der til dåb fødsel mit "underhold" før og efter fødslen, som jeg ikke helt ved hvad jeg gør med er det så statsamtet jeg skal snakke med, eller er kommunen ok ? 

børnebidraget kan jeg jo ikke sige skal køre igennem dem, før jeg har født desværre  

Jamen du skal bare søge dem alle sammen, og så er det op til dem at bestemme, om du skal have dem eller ej. Det kan aldrig skade at søge dem.

jeg søgte dem ikke, da jeg ikke havde brug for dem, men sagtens kunne klare mig uden, men kan man ikke det, så er det da endelig med at få al den hjælp, som man kan. Din eks kan også opnå nogle 'rabatter', hvis han er sturderende eller har en lav indkomst... så du skal ikke tænke sådan på ham, men på DIG og DIT barn.

De ting, som du nævner der, skal søges gennem amtet.

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Knus, klem og held og lykke..husk...du skal ALDRIG give op eller være for ydmyg

Tak skal du have 

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Jamen du skal bare søge dem alle sammen, og så er det op til dem at bestemme, om du skal have dem eller ej. Det kan aldrig skade at søge dem.

jeg søgte dem ikke, da jeg ikke havde brug for dem, men sagtens kunne klare mig uden, men kan man ikke det, så er det da endelig med at få al den hjælp, som man kan. Din eks kan også opnå nogle 'rabatter', hvis han er sturderende eller har en lav indkomst... så du skal ikke tænke sådan på ham, men på DIG og DIT barn.

De ting, som du nævner der, skal søges gennem amtet.

Jamen de er søgt, og han har anerkendt det til statsamtet. problemet er at det lige pt. går igennem mig og ham at sørge for at jeg får pengene, men dem vil han ikke betale.. 

men tager ned og snakker med kommunen imorgen  

Anmeld

1. december 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Jamen de er søgt, og han har anerkendt det til statsamtet. problemet er at det lige pt. går igennem mig og ham at sørge for at jeg får pengene, men dem vil han ikke betale.. 

men tager ned og snakker med kommunen imorgen  

Det lyder som den bedste idé.

Der er sååå mange ting, når man ikke er sammen mere, og det er rart med professionelle inde over, som kan guide dig og fortælle dig hvilke muligheder der er og så videre.

Men i hvert fald rigtig meget held og lykke med det hele

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Det lyder som den bedste idé.

Der er sååå mange ting, når man ikke er sammen mere, og det er rart med professionelle inde over, som kan guide dig og fortælle dig hvilke muligheder der er og så videre.

Men i hvert fald rigtig meget held og lykke med det hele

tak skal du have 

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

En lille opdatering . 

Har idag været på kommunen, og snakket med statsamtet. 

kommunen kan intet gøre før stfv. har truffet afgørelse i sagen, dette kan de forståeligt ikke gøre endnu . 

jeg ringer så tl stfv. og snakker med dem, de oplyser mig at de ikke har hørt fra ham endnu (på trods af at han havde sagt at han havde skrevet under og afleveret papirene) .. men jeg får selvf. at vide når sagen er gået iorden. 

Han kan anke sagen, men han kan uanset hvad IKKE slippe for at betale nogen af pengene til mig, og hun opfordrede mig også til at lade det hele køre igennem kommunen eftersom han ligefrem truer mig med retsager hvis jeg vil have pengene.

Tak for hjælpen piger, det hjalp virkelig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.