Tørklæder til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. februar 2009

Pia.

Super smarte ... mine de to store går jo ikke i andet for tiden - det er jo moden igen....
Den mindste har også et men det er fra Katvig og en helt anden model...

Super idé....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Becks

Sys de er super fede...
Når jeg får børn, kunne jeg da godt finde på, at købe dem... Og så med trykknap som der er en der skriver...

de kunne være vildt cool til både drenge og piger, hvis man designede tørklæderne derefter...

Anmeld

23. februar 2009

Englebisse

Go for it.

Synes de er så fede både til drenge og piger. Det er jo ikke bare en accessories, men en hagesmæk også hvis dit barn savler meget.
Holder til at det nok er godt med en trykknap så den kan komme af hvis de skulle side fast. (Hvad jeg nu ikke har hørt så tit)

Anmeld

23. februar 2009

Christinahr

Køm da lige med links til hvor sådan nogen kan købes, de er så fede :-)

Men må de godt have dem på i institutioner? Altså for institutionerne, de er jo ikke til snore i hætten og sådan?

Anmeld

23. februar 2009

Nadi

Astrid P skriver:

Jeg sidder lige og overvejer om jeg skal kaste mig ud i et gør-det-selv projekt. Det handler om tørklæder til børn, og jeg har lige brug for at høre jeres mening om dem. Jeg er selv helt vild med dem, men vil også gerne lige høre om det muligvis kunne være noget som andre gad at eje. Det er ikke fordi jeg skal have gang i den helt store produktion, bare sådan lidt for sjov til folk jeg kender.

Så hvad siger I tøser, er de pissefede eller bare sårn lidt tørklæde-agtige?

KH Astrid

Nej hvor er Smilla godt nok lækker på de billeder Astrid!!
Synes virkelig det er fede, jeg har godt tænkt på at det var en skam at man ikke kunne få små tørklæder, men det kan man
Har ihvertfald stemt JA!

-Nadia

Anmeld

23. februar 2009

EliasNoah

super fine.. jeg har selv 6 forskellige slags til Elias. Der er en inde på ts som hedder Evareibe som laver dem. De er bare SÅÅÅÅ fine..

Anmeld

23. februar 2009

Astrid P

EliasNoah skriver:

super fine.. jeg har selv 6 forskellige slags til Elias. Der er en inde på ts som hedder Evareibe som laver dem. De er bare SÅÅÅÅ fine..

Mange tak for jeres svar, piger.
Jeg synes jo som sagt at de er skønne, og jeg har selv købt det som Smilla har på på billedet inde på trendsales. Jeg tror måske bare at jeg selv kan lave dem lidt billigere, og også med trykknapper som nogle af jer foreslår, det burde ikke være så svært!
Jeg er nu ikke så urolig ved at Smilla har det på med en løs knude...

Rikke, det er et lille og ganske blødt tørklæde, så det er ikke mere ubehageligt at have på end en savlesmæk. Og det hæmmer altså på ingen måde bevægelsesfriheden hos de små. At de så ikke er din stil, det er en helt anden sag...

Igen tak for jeres svar, jeg har idag købt lidt materialer, og må vist igang med at produktudvikle!

Anmeld

23. februar 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Mange tak for jeres svar, piger.
Jeg synes jo som sagt at de er skønne, og jeg har selv købt det som Smilla har på på billedet inde på trendsales. Jeg tror måske bare at jeg selv kan lave dem lidt billigere, og også med trykknapper som nogle af jer foreslår, det burde ikke være så svært!
Jeg er nu ikke så urolig ved at Smilla har det på med en løs knude...

Rikke, det er et lille og ganske blødt tørklæde, så det er ikke mere ubehageligt at have på end en savlesmæk. Og det hæmmer altså på ingen måde bevægelsesfriheden hos de små. At de så ikke er din stil, det er en helt anden sag...

Igen tak for jeres svar, jeg har idag købt lidt materialer, og må vist igang med at produktudvikle!

Regner med jeg står først på listen!
Gerne med noget lilla i/på!

Anmeld

25. februar 2009

Miamaja

smilla hun er saa utrolig smuk at hun da kan faa alt til at se skont ud men de der tojklaeder minder mig om 80'ernes kludetorklaeder som alle rendte rundt med og jeg synes de er grimme, og giver mig lidt nervositet med de smaa born og noget de kan binde rundt om deres hals

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.