Tørklæder til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Synes I at denne slags tørklæder til ungerne er smarte?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.935 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

Astrid P

Jeg sidder lige og overvejer om jeg skal kaste mig ud i et gør-det-selv projekt. Det handler om tørklæder til børn, og jeg har lige brug for at høre jeres mening om dem. Jeg er selv helt vild med dem, men vil også gerne lige høre om det muligvis kunne være noget som andre gad at eje. Det er ikke fordi jeg skal have gang i den helt store produktion, bare sådan lidt for sjov til folk jeg kender.

Så hvad siger I tøser, er de pissefede eller bare sårn lidt tørklæde-agtige?

KH Astrid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

Stumpen

Jeg synes det er total smarte og lækre og ville gerne købe nogle!! Tror desværre bare ikke lige at Mathilde er typen der ville lade den blive siddende på i længere tid.. Hun er 2, men hvis hun var mere vant til det kunne det da godt tænkes at den ville forblive på..

Anmeld

22. februar 2009

ekzunz

Synes de er super-fede og har kigget på dem flere gange, jeg er bare så dårlig til det der med accesories (er det overhovedet stavet rigtigt?)

Anmeld

23. februar 2009

eliasogmor

såh fede.....

Anmeld

23. februar 2009

charlottekri

jeg ville købe dem hvis der var en trykknap bagpå (ligesom hagesmækkerne) for hvis de nu ige pludseligt sidder fast, så går en knude ikke så let op

Anmeld

23. februar 2009

Mormilla

Har svaret fedt nok men vil ikke købe dem. Jeg synes at de er søde til piger, men nu har jeg en dreng og synes ikke at de passer så godt til en dreng. Men hvis jeg fik en pige ville jeg købe dem

Anmeld

23. februar 2009

DK

Jeg har lige købt 2 af "den slags" tørklæder i H&M til min datter. Men vil da hellere have nogle du har lavet, som alle ikke har!!

Anmeld

23. februar 2009

bette

ej ja hvis det var med trykknap bag på ville de være suuuper perfekte til min mikkel...

Anmeld

23. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Har stemt ikke lige min stil...

Synes så også det er meget upraktisk og kan ikke være behageligt for barnet at have på. Min datter ( 4&frac12 ville i hvert fald protestere højlydt hvis jeg gav hende sådan et på
Synes måske børnene kommer til at ligne nogle små pyntedukker... og det er jo ikke i deres interesse.
Jeg går selv op i smart tøj til mine børn, men vil ikke gå på kompromis med deres bevægelsesfrihed.

Bare min mening...

Anmeld

23. februar 2009

Balderson

Synes de er smarte og ville slet ikke kunne lade værd med at købe dem, hvis jeg alså havde en pige..

Jeg har en dreng og synes derfor godt det kan komme til at se for tøset ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.