Nytårs aften???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

MissMaria

Hvis du helst ikke vil sige det og det er hos jer det skal holdes... Må du være bar-chef hele aften, hvis det er dig som blander drinks, ved de jo ikke du ikke kommer alkohol i din....
Så må jeres tema være cocktail-party eller noget i den dur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

AnnaB.

Jeg var lige omkring 6 uger henne, da vi skulle på den årlige sommerhustur med 3 andre vennepar. Og lige netop på den tur, bliver der altid drukket og festet i stor stil!

Jeg havde overhovedet ikke lyst til, at der var nogen der skulle vide noget, og den der med at være på penicillin: jamen, så er det første man tænker da: er du gravid

Jeg gjorde i stedet det, at jeg købte to flasker vin uden alkohol (kan fåes i Føtex), dampede mærkaterne af og satte nogle nye fra almindelige vinflasker, på. Dertil havde jeg tømt en ginflaske for gin, og hældt vand i istedet. Flasken stank stadigvæk af gin, så selvom en af tøserne havde snuden nede i flasken, opdagde hun ingenting. Blandede "gin" med diverse soda/juice og sørgede for at have et godt fyldt vinglas hele tiden.

Jeg overlevede hele weekenden, uden at nogen anede uråd Og det var altså med drukspil og det hele!

Held og lykke .

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nytårsaften banker snart på døren og så tænker jeg straks at hvis jeg er så heldig at jeg er blevet gravid så er jeg ikke ret langt henne der.

Og hvad gør man så? hvordan kan man lige skjule det, når man ikke drikker og ikke ryger vil alle mine veninder og venner med det samme regne den ud, desværre kender de mig og ved at vi så småt er igang.

Jeg tænker også om man så skal fortælle det men, syntes bare ikke det er fedt for hvis jeg er gravid er jeg kun 5+.

Har i tænkt over det??

bare en tanke der strejfede mig i dag på vej på arbejde.

Kan godt forstå du ville vente med at sige det. stod selv engang i den situation. Jeg skulle holde 25 års fødselsdag og var lige blevet gravid. prøvede at bortforklare med jeg var på penciliin men den faldt få nu for. den graviditet endte i sa. var ret hårdt så viste sig det ikke var så dumt de vidste det, for betød de støttede en og tog lidt hensyn. så hvis du står i den situation ville jeg bare tage det med ro, og hvis folk så spørger være ærlig tror jeg.

Anmeld

1. december 2011

LilleLene

Anonym skriver:

Nytårsaften banker snart på døren og så tænker jeg straks at hvis jeg er så heldig at jeg er blevet gravid så er jeg ikke ret langt henne der.

Og hvad gør man så? hvordan kan man lige skjule det, når man ikke drikker og ikke ryger vil alle mine veninder og venner med det samme regne den ud, desværre kender de mig og ved at vi så småt er igang.

Jeg tænker også om man så skal fortælle det men, syntes bare ikke det er fedt for hvis jeg er gravid er jeg kun 5+.

Har i tænkt over det??

bare en tanke der strejfede mig i dag på vej på arbejde.

Hvis de ved at i prøver
Så syntes jeg bare du skal sige at du er stoppet med at drikke og ryge, for at du har alle de "dårlige" stoffer ude af kroppen

Det gjorde jeg da folk spurgte hvorfor jeg ikke røg og drak mere 

Og de hopper på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.