Nytårs aften???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

Nytårsaften banker snart på døren og så tænker jeg straks at hvis jeg er så heldig at jeg er blevet gravid så er jeg ikke ret langt henne der.

Og hvad gør man så? hvordan kan man lige skjule det, når man ikke drikker og ikke ryger vil alle mine veninder og venner med det samme regne den ud, desværre kender de mig og ved at vi så småt er igang.

Jeg tænker også om man så skal fortælle det men, syntes bare ikke det er fedt for hvis jeg er gravid er jeg kun 5+.

Har i tænkt over det??

bare en tanke der strejfede mig i dag på vej på arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Fru Aagaard

hvad med du skal køre hjem? er på pencilin? hehe...

Ej, ved det ikke, men held og lykke

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

hvad med du skal køre hjem? er på pencilin? hehe...

Ej, ved det ikke, men held og lykke

det er os der holder nytårsaften! ha ha

pencelin måske men så tror jeg de kræver at se det. det er sådan at vi driller hinanden meget lige nu fordi der er 3 der er gravide og så tror alle nu at alle er gravide og derfor er det bare sådan noget... ja at skulle skjule det. hmm nederen.

Anmeld

1. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Nytårsaften banker snart på døren og så tænker jeg straks at hvis jeg er så heldig at jeg er blevet gravid så er jeg ikke ret langt henne der.

Og hvad gør man så? hvordan kan man lige skjule det, når man ikke drikker og ikke ryger vil alle mine veninder og venner med det samme regne den ud, desværre kender de mig og ved at vi så småt er igang.

Jeg tænker også om man så skal fortælle det men, syntes bare ikke det er fedt for hvis jeg er gravid er jeg kun 5+.

Har i tænkt over det??

Er selv 8 uger henne på det tidspunkt og har samme dilemma... Tror desværre ikke der er meget andet at gøre end at sige det for mit vedkommende... Men altså, det er da ufedt, men hvis de er sådan, så må du også nok hellere sige det jo... Så bare sig at det ikke er noget der skal ud, da du er meget tidligt i graviditeten...

Anmeld

1. december 2011

babymus77

Jeg venter mit 3 barn!! Er 6+0 i dag!! Har allerede mave og max kvalme;-) Jeg kan ikke skjule det meget længere;-) Så måske det giver sig helt af sig selv for dig også;-)). Krydser for du står med en positiv test snart;-)

Anmeld

1. december 2011

jacqueline84

Hvis det var mig ville jeg bare sige det som det var. Ved godt du er tidlig i gravititeten. Men skulle noget 7,9,13 gå galt, så er det jo meget rart at have nogle at snakke med det om. Men det min mening God ædru nytåraften

Anmeld

1. december 2011

christina92

Det kommer jo goså meget an på om du normalt drikker dig i hegnet, om jeg så må sige eller om du altid holder lidt igen..

Du kan jo også bare sige at du ikke rigtig har lyst til at drikke? er lidt sløj og sådan så du holder lidt igen. eller at det bare er for at holde overblikket nu det er hjemme hos jer selv

Anmeld

1. december 2011

S.Maria

Tror du bliver nødt til at sige det. Hvis folk ved i er igang så er det nærmest lige meget hvilken undskyldning du kommer med så vil de sikkert sige ja ja, du er sikkert gravid :-)

Anmeld

1. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Har i tænkt over det??

Jeg havde lidt samme problem i sommers da jeg blev gravid.

Mit bedste råd er at sige "vi ved ikke om den er der så derfor tager vi ikke chancen" - mht rygning så kan du jo stoppe inden og undskylde det med "vi prøver og så vil gerne stoppe"

Så kender folk årsagen men ikke sådan at de vil skabe stort ståhej omkring JUHUUU TILLYKKE osv

Anmeld

1. december 2011

-Sigrid-

Hvis de ved I prøver så er det jo bare at fortælle at rygning og alkohol nedsætter sandsynligheden - og så få manden med på at det gør I ikke den aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.