Sosu hjælper....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Mira0911

IsabellaCiinea skriver:

Arj hvor lækkert!!! Fedt ! Det er jo bare perfekt...

Så kan det være vi ses deroppe ^^

Ja mon ikke vi gør det... Hvornår er du færdig med GF? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Okay, og hvem siger det??
Herovre er der folk mellem 16 og 60 år På grundforløbet..

Grundforløbet er til dem som ikke ved om det er den vej de vil... 

Fik det at vide af vejlederen på skolen... 

Anmeld

1. december 2011

Darling<3

IsabellaCiinea skriver:

Man skal slet ikke have grundforløbet for at komme på hjælperen

Det sagde hende jeg snakkede med igår...
Må vidst hellere ringe ud på skolen og hører om hun overhovedet er ansat Hehe...

Anmeld

1. december 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Grundforløbet er til dem som ikke ved om det er den vej de vil... 

Fik det at vide af vejlederen på skolen... 

i'am lost!!

Jeg snakkede med en dame igår som sagde at hvis jeg kunne bevise at jeg havde arbejdet i 12 måneder, siden jeg gik ud af 9 klasse, så kunne jeg springe grundforløbet over

Anmeld

1. december 2011

BellaCiinea

Mira0911 skriver:

Ja mon ikke vi gør det... Hvornår er du færdig med GF? 

Det er jeg til sommer først, da jeg tager et forløb der hedder 60 uger. Har snart haft 40 uger.

Men da der ikke starter nogle hold til Pædagogisk Assistent i Silkeborg til januar, så er jeg nødt til at fortsætte på GF.

Men så får jeg nogle fag på højere niveau, som bestemt ikke er dårligt at have med sig. Bla. psykologi

Og så HÅBER jeg virkelig at jeg kommer ind på Pædagogisk Assistent uddannelsen efter sommerferien!!! :O 

Det er mine planer =)

Anmeld

1. december 2011

BellaCiinea

Honey<3 skriver:

i'am lost!!

Jeg snakkede med en dame igår som sagde at hvis jeg kunne bevise at jeg havde arbejdet i 12 måneder, siden jeg gik ud af 9 klasse, så kunne jeg springe grundforløbet over

Mærkeligt

Jeg gik ud af 9. klasse, tog et bette år på gymnasie, og havde så søgt ind på Hjælperen mens jeg gik på gym., og kom så ind på Hjælperen =)

Så havde ikke haft 12 mdr. arbejde.

Sååååååh  

Anmeld

1. december 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

i'am lost!!

Okey... Jeg fik slet ikke at vide at jeg skulle bevise at jeg havde arbejdet i 12 mdr.... 

Jeg skulle bare søge ind... 

Anmeld

1. december 2011

BellaCiinea

Honey<3 skriver:

Okay, og hvem siger det??
Herovre er der folk mellem 16 og 60 år På grundforløbet..

16 og 60 ?!?!?!?!?!?

På GF i Silkeborg er jeg en af de ældste, og har været det i al den tid jeg har været på GF.. og jeg bliver altså kun 22 år til marts

Anmeld

1. december 2011

Findusinde

Mimic skriver:

jeg er lige blevet færdig med hjælper udd. i sommers... jeg fik 7500 udbetalt i måneden...

hvis du skal have voksen elev løn skal du være over 25 OG have minimum et års erhvervsrelevant arbejdserfaring dvs inden for ældre sektoren...

hvis du sidenhen vælger assistent uddannelsen, giver hjælperudd. dig heller ikke ret til voksenelevløn...

(jeg er selv gået videre og klarer det ok for de 7500 jeg stadig får udbetalt)

Det med 1 års erfaring er tilsyneladende meget forskelligt fra kommune til kommune.. Og om du bliver ansat ved kommunen eller som regionselev som assisteten... Jeg har hjælperen tilbage fra 08 og nåede ikke at have et års erfaring inden jeg gik på barsel og jeg startede op på assistenten sidste år med 7 mrds erfaring... Jeg fik at vide at hjælperen talte med, og at i den kommune jeg er ansat er det kun ½ års erfaring.. Men at hjælperen også talte med..

Knus Annemette som er færdiguddannet til feb,,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.