Hvid iphone4 , 32gb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. december 2011

Benjamins'mor

Mille83 skriver:

Vil ikke diskuterer med 3 låser ikke selv deres iphone, det gør apple fra start og den er kun låst op når man køber den enten med nummerportering eller en sælger der er rigtig rigtig god ved dig.... 

Jeg købte en iPhone 3gs ved 3, den er ikke simlåst har nemlig haft 2 andre simkort i. Og har ikke bedt om at få den låst op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Mille83

Benjamins'mor skriver:

Jeg købte en iPhone 3gs ved 3, den er ikke simlåst har nemlig haft 2 andre simkort i. Og har ikke bedt om at få den låst op.

Okay det er normalt ikke procedure, men fedt for dig 

Anmeld

11. december 2011

Steph_Laurits

Mille83 skriver:

Vil ikke diskuterer med 3 låser ikke selv deres iphone, det gør apple fra start og den er kun låst op når man køber den enten med nummerportering eller en sælger der er rigtig rigtig god ved dig.... 

Diskuterer heller ikke - så ved ikke lige hvor den kom fra?

Men også ligemeget, alle de gange jeg har været i en butik - så har de aldrig været låst.......altså samtlige telefoner jeg har set på

God Jul

Anmeld

11. december 2011

Steph_Laurits

Benjamins'mor skriver:

Anmeld

11. december 2011

Pige2009

Benjamins'mor skriver:

Det er det samme her - har også en iPhone 3GS og den er heller ikke simlåst

Anmeld

23. december 2011

Darling<3

3500

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.