Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honey<3 skriver:Jamen kom med et bud Som sagt ender jeg selv med at give 5900 for den, den er brugt i 3 måneder - så hvad synes du ville være en fair pris?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Det er der ingen telefoner der er mere
Det er der ingen telefoner der er mere
Liiillee smølf:) skriver:Er ik så god til a byde
Honey<3 skriver: Du kan jo prøve
Du kan jo prøve
jeg kan ik lide a byde ville bar høre din pris på en hurtig handel
pemiro skriver: Min iphone 4 var simlåst troede heller ikke de var det mere, men nogle er altså
Min iphone 4 var simlåst troede heller ikke de var det mere, men nogle er altså
Hmm
Min iphone 4 var altså også simlåst.
EinahpetS skriver: Hmm
Jeg arbejder i telebranchen og iphone er ALTID låst det kræver apple, medmindre man har købt med nummerportering eller parallel import.
Derudover er der nogle teleselskaber der stadig låser telefonerne.....
Mille83 skriver: Jeg arbejder i telebranchen og iphone er ALTID låst det kræver apple, medmindre man har købt med nummerportering eller parallel import. Derudover er der nogle teleselskaber der stadig låser telefonerne.....
Okay - syntes bare jeg har hørt at de IKKE er låst.
Og ved da at 3, de ikke har låst nogen af deres telefoner mere!
EinahpetS skriver: Okay - syntes bare jeg har hørt at de IKKE er låst. Og ved da at 3, de ikke har låst nogen af deres telefoner mere!
Vil ikke diskuterer med 3 låser ikke selv deres iphone, det gør apple fra start og den er kun låst op når man køber den enten med nummerportering eller en sælger der er rigtig rigtig god ved dig....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128