grøn · ært skriver:
Jeg er SÅ trist over, at ingen har fortalt mig noget som helst om det her, før nu :-( Jeg har altid trænet meget - og har gjort det mens jeg var gravid også. Hvis jeg har ødelagt muligheden for at få flad mave og for evigt sat mine mavemuskler ud til siden, så er jeg da helt ødelagt ked af det
Hvorfor er der ingen der siger sådan noget til en..?? (Ud over jer skønne, skønne damer!!!)
ØV ØV ØV!!!! Jeg stopper med det samme med at lave maveøvelser der giver trekantet mave, for jeg har altid været stolt og glad for min helt flade mave, med helt tydelige mavemuskler. ØV! Vi har planer om tre børn også.... Hvor er det flot du stadig har flad mave! Jeg håber ikke jeg har ødelagt min mave for evigt 

.....hvad for noget træning gik du til ?????
Hos noget der hedder APA (afspændingspædagogernes aftenskole)
Det var en kombineret fødselsforberedelse og træningen. Jeg tror det varede 2½ time hver gang, en gang om ugen.
Jeg kan huske da jeg var gravid med nr 2 eller nr 3 hvor jeg også gik til noget træning, og der var der også en der bemærkede det med den trekantede mave. Hun blev dirkete gal over hun ikke havde fået det at vide,....men hvem skal sige det? Med mindre man går til træning og har en træner der er opmærksom på det.
Men nu er du opmærksom, og tænk også på at der er mange andre situationer, du skal passe på, f.eks hvis du sætter dig *lige op' i sengen, du kan altid se på maven om det er noget du bør undgå.
Glæd dig over at du ikke har gået hele graviditeten ud, at du allerede nu stopper med det. Jo større maven er, jo mere hives mavemusklerne til siden.
Held og lykke med 'flad mave' efter fødslen
Anmeld