Jeg kører lige i postkassen.... Jeres mening tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2009

ka li ja

ja! du bliver da helt sikkert væk!
så kan han lære det!
så kan det også være han begynder at tænke over hvad det er han gør overfor dig.
minder du ham nok om, at du ikke må løfte? for mænd glemmer altså ofte sådanne ting...
håber du har samvittihed til at lade ham svede lidt i morgen. kør evt ind og få en gang ansigtsmassage eller et eller andet lækkert for dig selv
det fortjener du søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Tynen

Hallo!
Det var da manden du skulle blive væk fra, ikke os!

Giv lige en update! - Håber sgu du tog springet og kørte i postkassen

Anmeld

23. februar 2009

Helle30

Nå - jeg har ikke fået taget den tur til postkassen endnu. I går gik det nemlig sådan, at han var så sød at have Sofie med sig hele dagen. Han har købt et tørreanlæg til korn, og det måtte han køre 5 omgange for at få hjem. Sofie var så med ham hele dagen og var kun lige inde og sove til middag - og der ventede han til hun vågnede, gav hende frugt, og så kørte de igen.
Jeg nænnede simpelthen ikke at lave snigeren. Han var i super humør over, at han har fået anlægget meget billigt, og han var så glad for at have Sofie med.
Jeg skal lige tænke over, om jeg måske hellere vil tage en snak med ham. Det bliver jeg jo nød til under alle omstændigheder.
Beklager at jeg ikke lige kan levere en drama-historie, men jeg skal nok holde jer opdateret i sagen.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.