Jeg kører lige i postkassen.... Jeres mening tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

Helle30

Jeg havde egentlig tænkt på at oprette emnet som ano, for jeg synes faktisk, det er lidt pinligt. Men hva' f... Det er jo mig, og jeg tror ikke, det er første gang, jeg brokker mig.
I dag kl. 13.30 bekendtgjorde manden, at han lige ville køre sin bror hjem (min svoger var kommet kørende i min mands traktor, som skal stå hér indtil så-sæsonen). Min svoger bor ca. 10 min. herfra - lige ved siden af ny-mor faktisk, og det burde max tage en halv time at nå frem og tilbage.
Nu er kl. 17.50, og han har endnu ikke meldt sin tilbagekomst eller, at han havde tænkt sig at påbegynde et andet projekt.
Sofie sov, da han kørte, men hun er jo - selvsagt - vågnet i mellemtiden. Han ved så udemærket, at jeg ikke bør løfte for meget på hende endnu pga. ks-såret, men det har jeg jo så været nød til, fordi hun vågnede og hun sover på 1. sal.

Nu har jeg besluttet, at i morgen på ét eller andet tidspunkt, så bekendtgør jeg, at jeg lige kører i postkassen med et brev. Brevet er rigtig nok - det er en erklæring, der skal sikre min arbejdsplads noget dp-refusion, og det haster.
Men jeg vil nok se mig nødsaget til at blive væk lige så længe som han er blevet væk i dag.

Er jeg helt galt på den? Jeg sidder f... hér hver eneste dag, og der er ingen forskel på tirsdag og søndag, for han har altid ét eller andet projekt, der bare er mere vigtigt. Det ville være helt i orden, hvis han bare gad sige, at han kom hjem kl, ca ét eller andet, men når han siger, han lige kører sin bror hjem og så bliver væk i 5 timer, så bliver jeg sgu knotten. Det er muligt, jeg har barsel - men det er lørdag, og ét eller andet stad må det da stoppe?
Ps. Jeg ved udmærket godt, hvad han har lavet - og det er ikke noget, man kan betegne som slendrian. Han har hjulpet en ven, som tidligere har hjulpet os. Men derfor kan han da godt give besked.

Laver jeg det forsvindingsnummer i morgen, eller?

- Helle, som hader weekender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

Joan ( Smallie )

Ja syntes jeg du skal gøre for det er jo slet ikke sikkert han tænker over det og nogen gange skal de mænd sku have det smidt i hovedet så de fatter det. Og så kunne det jo godt være i skulle tage jer en god snak bagefter.

Joan

Anmeld

21. februar 2009

Loggidut

Ja fandme, rødstrømperne i højsædet igen tak!

Jeg lavede det nummer da tif var lille...Michael kom ikke direkte hjem fra job, og han gav ikke besked, så så proppede jeg ungen i autostolen, og skred fra det hele...hende kunne jeg jo ikke så godt efterlade.
Da han så kom hjem, var der ikke kaffe, som der plejede at være, der var heller ingen til at tage imod ham, og ungerne anede ikke hvor jeg var, og min telefon var slukket.
Så kunne han æde den, jeg blev da ikke lang tid væk, men nok til at drysse en smule sved på hans ellers glatte pande!

Ja tag over til nymor, drik en kop kaffe med hende...og bliv væk så lang tid at han begynder at huske hvorfor han gerne vil have dig omkring ham!

go for it!
Han kan sgu lige så godt tage sig af ungerne som du kan!

Anmeld

21. februar 2009

Siber

ja det gør du Helle. Nogen gange skal de selv føle før de forstår det!

Det jeg forlanger er i det mindste at give besked. Og det har min mand så lært, på den hårde måde!

Knus Siber

Anmeld

21. februar 2009

Mikkelmusen

Jeg synes du skal gøre det. Jeg havde sgu gjort det samme!

Anmeld

21. februar 2009

Juniors mor

Synes da klart du skal udvide dit besøg til postkassen uden at fortælle manden om det, men synes også du skal tage en snak med ham, når du kommer hjem igen, så i får tingene på det rene.....

Anmeld

21. februar 2009

Astrid P

Er han egentlig kommet hjem igen, Helle?

Og ja, smut sgu da bare et par timer...

Anmeld

22. februar 2009

Nadi

Håber du har været i postkassen idag

Anmeld

22. februar 2009

Rasmine

Helle, har du prøvet at tale med ham om det, sådan helt seriøst?
Synes måske det der pay-back godt kunne slå lidt fejl.
De fatter jo ikke en skid, når det kommer til stykket.
De magter jo ikke at læse mellem linierne?

Anmeld

22. februar 2009

linemus

Hvordan er det gået, Helle? Kom du i postkassen? Og har han fattet pointen?

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.