koooooom nu! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Kimmie.

Höör skriver:

Udregn din ÆL også giv den gas der.. Her var det skolepige kostume strip midt i ÆL der skabte gevinst og husk : nogle prøver slet ikke ogFortjener egentlig ikke at blve gravide - andre kæmper 6-11 år og bliver alrig gravide livet er et game længere er den ikke. Jo mindre du fokusere jo nemmere bliver det for dig.. Knus en der prøved i 6 mdr hvor 4 veninder blev uplanlagt gravide imens vi "kæmpede"

Min cyklus er bare så ureglmæssig at det skal ikke kan lade sig gøre at finde ud af hvor min ÆL er

Tak for svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Carl-Emil's mor

Kimmie. skriver:

Min cyklus er bare så ureglmæssig at det skal ikke kan lade sig gøre at finde ud af hvor min ÆL er

Tak for svaret

Det er min nu også men der findes et skema på nettet hvor du skriver datoerne for dine sidste 2-3 mens så regner den det ca ud

Anmeld

26. december 2011

Kimmie.

Höör skriver:

Det er min nu også men der findes et skema på nettet hvor du skriver datoerne for dine sidste 2-3 mens så regner den det ca ud

Hvor er det henne?

Anmeld

26. december 2011

Carl-Emil's mor

Kimmie. skriver:

Hvor er det henne?

Du kan finde den ved at Google vi lavede flere udregninger ved at indtaste i flere forskellige af demVi fandt påGoogle

Anmeld

26. december 2011

Carl-Emil's mor

Kimmie. skriver:

Hvor er det henne?

Du kan finde den ved at Google vi lavede flere udregninger ved at indtaste i flere forskellige af demVi fandt påGoogle

Anmeld

26. december 2011

Skønne Jønne

Din cyklus er heller ikke blevet regelmæssig endnu efter P-pillerne... Der går ca 3 mdr sagde min læge...
Det skal lige ud af din krop...
Jeg blev gravid efter 3mdr, men kun to mens... Og det var da vi mindst tænkte over det i flytning
Og nu er jeg 36+6 <3

Anmeld

29. december 2011

Kimmie.

Höör skriver:

okay, tak! 
det vil jeg prøve.  

Anmeld

29. december 2011

Kimmie.

Skønne Jønne skriver:

Din cyklus er heller ikke blevet regelmæssig endnu efter P-pillerne... Der går ca 3 mdr sagde min læge...
Det skal lige ud af din krop...
Jeg blev gravid efter 3mdr, men kun to mens... Og det var da vi mindst tænkte over det i flytning
Og nu er jeg 36+6 <3

ja, det har du ret i.  
jeg vil prøve at tænke mindre over det, så kan det være der sker noget, selvom det er sindssygt svært!  

Anmeld

29. december 2011

TR

Kimmie. skriver:

Hej Piger! 

Tror egentlig bare jeg skriver for at få lidt medlidenhed! 
Jeg fik min mens, efter jeg tidligere troede jeg var gravid, og det tog så hårdt på mig,, at min kæreste og jeg vil prøve igen! Det gjorde vi så, og nu har jeg allerede fået min mens igen! MIT i cyklus!? 
Hvad sker der med min krop?  

- Kan fuldt ud forstå dig , vi har slev prøvet i 15 mdr ..

Anmeld

29. december 2011

Kimmie.

TR skriver:

- Kan fuldt ud forstå dig , vi har slev prøvet i 15 mdr ..

det er bare slet ikke sjovt  

krydser fingre for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.