koooooom nu! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Kimmie.

Hej Piger! 

Tror egentlig bare jeg skriver for at få lidt medlidenhed! 
Jeg fik min mens, efter jeg tidligere troede jeg var gravid, og det tog så hårdt på mig,, at min kæreste og jeg vil prøve igen! Det gjorde vi så, og nu har jeg allerede fået min mens igen! MIT i cyklus!? 
Hvad sker der med min krop?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

frk-stoltze

Forstår godt det er frusterende, jeg har døjet med at pletbløde i næsten hver cyklus og det er da bare så belastende...

Håber snart i for en gevinst.
Hvorlænge har i prøvet?

Anmeld

29. november 2011

Kimmie.

frk-stoltze skriver:

Forstår godt det er frusterende, jeg har døjet med at pletbløde i næsten hver cyklus og det er da bare så belastende...

Håber snart i for en gevinst.
Hvorlænge har i prøvet?

Jeg fåe lyst til at græde over det ! 

i to måneder  tusind tak 

Anmeld

29. november 2011

frk-stoltze

Kimmie. skriver:

Jeg fåe lyst til at græde over det ! 

i to måneder  tusind tak 

Kan sagtens følge dig i det med, at græde over det, jeg har prøvet i 1 år nu og har haft en SA. Det er virkelig hårdt og især når man ser alle dem som får de positive test.

Smed du p-pillerne for 2 måneder siden ?

Det som hjalp mig lidt, var at fokusere  på noget helt andet, selvom det er sindsygt svært.

Men du er jo stadig ung og er sikker på det nok skal komme.

Anmeld

29. november 2011

Kimmie.

frk-stoltze skriver:

Kan sagtens følge dig i det med, at græde over det, jeg har prøvet i 1 år nu og har haft en SA. Det er virkelig hårdt og især når man ser alle dem som får de positive test.

Smed du p-pillerne for 2 måneder siden ?

Det som hjalp mig lidt, var at fokusere  på noget helt andet, selvom det er sindsygt svært.

Men du er jo stadig ung og er sikker på det nok skal komme.

ja, jeg smed dem her for to måneder siden, da jeg troede jeg var gravid  

men ja, du har helt ret, det er SÅ forfærdelig svært  
HÅBER SÅ MEGET!  

Anmeld

29. november 2011

frk-stoltze

Kimmie. skriver:

ja, jeg smed dem her for to måneder siden, da jeg troede jeg var gravid  

men ja, du har helt ret, det er SÅ forfærdelig svært  
HÅBER SÅ MEGET!  

Jeg kunne mærke på min krop hvornår pillerne var ude af min krop, prøv at observere din. I starten havde jeg blande fornemmelse i nogen måneder og ca efter edernes var de ude af kroppen og jeg fik symptomer på ÆL og mens. Ved ikk om det overhovedet giver mening søde, men prøv.

Desværre er det normalt det kan tage op til et år, men man håber virkelig, man er en af de heldige som bliver hurtigt gravide. 

Men er det så meningen i prøver eller var det et uheld hvis du var blevet gravid?

Anmeld

30. november 2011

Kimmie.

frk-stoltze skriver:

Jeg kunne mærke på min krop hvornår pillerne var ude af min krop, prøv at observere din. I starten havde jeg blande fornemmelse i nogen måneder og ca efter edernes var de ude af kroppen og jeg fik symptomer på ÆL og mens. Ved ikk om det overhovedet giver mening søde, men prøv.

Desværre er det normalt det kan tage op til et år, men man håber virkelig, man er en af de heldige som bliver hurtigt gravide. 

Men er det så meningen i prøver eller var det et uheld hvis du var blevet gravid?

hvordan kunne du mærke det? 

- det var et uheld, men det føles bare så rigtigt for os begge to, så derfor prøver vi nu 

Anmeld

30. november 2011

frk-stoltze

Kimmie. skriver:

hvordan kunne du mærke det? 

- det var et uheld, men det føles bare så rigtigt for os begge to, så derfor prøver vi nu 

Jamen til at starte med havde jeg ingen af de symptomer som min mor altid har haft på ÆL og mens(ømme bryster og murrern i underlivet) og så stille og roligt kom symtomerne lidt efter lidt. Giver det meningen??;-) 

Anmeld

26. december 2011

Kimmie.

frk-stoltze skriver:

Jamen til at starte med havde jeg ingen af de symptomer som min mor altid har haft på ÆL og mens(ømme bryster og murrern i underlivet) og så stille og roligt kom symtomerne lidt efter lidt. Giver det meningen??;-) 

Ja, forstår hvad du mener i hver fald

Tak! 

Anmeld

26. december 2011

Carl-Emil's mor

Kimmie. skriver:

Hej Piger! 

Tror egentlig bare jeg skriver for at få lidt medlidenhed! 
Jeg fik min mens, efter jeg tidligere troede jeg var gravid, og det tog så hårdt på mig,, at min kæreste og jeg vil prøve igen! Det gjorde vi så, og nu har jeg allerede fået min mens igen! MIT i cyklus!? 
Hvad sker der med min krop?  

Udregn din ÆL også giv den gas der.. Her var det skolepige kostume strip midt i ÆL der skabte gevinst og husk : nogle prøver slet ikke ogFortjener egentlig ikke at blve gravide - andre kæmper 6-11 år og bliver alrig gravide livet er et game længere er den ikke. Jo mindre du fokusere jo nemmere bliver det for dig.. Knus en der prøved i 6 mdr hvor 4 veninder blev uplanlagt gravide imens vi "kæmpede"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.