Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cecilie1984 skriver: hej igen vil gerne sælge vuggen med himmel og krog til loftet for de 800 kr men uden stativ.
hej igen
vil gerne sælge vuggen med himmel og krog til loftet for de 800 kr men uden stativ.
Hmm ville gerne have stativ med synes det er rigtig smart:-) hvad skal du have for stativet så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moar2012 skriver: Hmm ville gerne have stativ med synes det er rigtig smart:-) hvad skal du have for stativet så
jamen samlet pris for det hele er 1200
eller vuggen uden stativ for 800
cecilie1984 skriver: jamen samlet pris for det hele er 1200 eller vuggen uden stativ for 800
Ja okay. Ville helst have det hele men har ikke 1200 desværre. 800 er hvad jeg kan byde for vugge plus stativ
Moar2012 skriver: Ja okay. Ville helst have det hele men har ikke 1200 desværre. 800 er hvad jeg kan byde for vugge plus stativ
bare ok.
vil jeg ikke sælge det hele for desværre
cecilie1984 skriver: bare ok. vil jeg ikke sælge det hele for desværre
Det er også bare i orden.. Du ved hvor du finder mig hvis du ændre mening:-)
Moar2012 skriver: Det er også bare i orden.. Du ved hvor du finder mig hvis du ændre mening:-)
ok
vuggen med tilbehør er nu sat ned til 1000 kr
ved godt det ikke er 800 kr (derned kommer den heller ik) men synes lige du også skulle have buddet
vuggen med tilbehør er nu sat ned til 1000 kr ved godt det ikke er 800 kr (derned kommer den heller ik) men synes lige du også skulle have buddet
Hvis Moar2012 ikke vil købe den til 1.000 vil jeg gerne. Kan endda komme og hente den i weekenden, hvis det kan lade sig gøre.
AnneH skriver: Hvis Moar2012 ikke vil købe den til 1.000 vil jeg gerne. Kan endda komme og hente den i weekenden, hvis det kan lade sig gøre.
jamen så er det da en aftale.
hvornår i weekenden vil du hente?
cecilie1984 skriver: jamen så er det da en aftale. hvornår i weekenden vil du hente?
Jeg kan både lørdag og søndag. Så hvad passer dig bedst??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128