Leander vugge m/ stativ og himmel SÆLGES

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. november 2011

TaAsJu

EKBJ skriver:

Jeg vil lige tænke over det, for det afhænger lidt af hvor stor en lejlighed jeg får. Hvor længe kan den bette bruge den? Kan den bette sove i den om natten? 

Lige for at hjælpe sælger den kan nemt hænge i loftet, det gjorde/kommer vores til. Ja de kan godt sove i den om natten. Vores blev pakket sammen da hun var 6 uger og da jeg fik den pakket ud igen da hun var 4 md var hun desvære for lang. Men Anna-Sophie var/er og en meget høj pige.. Men nej hvor var jeg glad for den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

EKBJ

Mor til 2, snart 3 skriver:

Lige for at hjælpe sælger den kan nemt hænge i loftet, det gjorde/kommer vores til. Ja de kan godt sove i den om natten. Vores blev pakket sammen da hun var 6 uger og da jeg fik den pakket ud igen da hun var 4 md var hun desvære for lang. Men Anna-Sophie var/er og en meget høj pige.. Men nej hvor var jeg glad for den...

Jeg vil også rigtig gerne have en, men er bare bange for jeg ikke har plads til den! :-(

Anmeld

28. november 2011

cecilie1984

EKBJ skriver:

så er det bare lige om det er 1000 kr værd

men tror helt klart jeg skal have mig en!! 

ja det skal du jo så gøre op med dig selv, men vi har været SÅ glade for den. Og alle jeg kender der har den har været glade for den. Og vi skal ikke have flere børn

Anmeld

28. november 2011

EKBJ

cecilie1984 skriver:

ja det skal du jo så gøre op med dig selv, men vi har været SÅ glade for den. Og alle jeg kender der har den har været glade for den. Og vi skal ikke have flere børn

får nok et børneværelse på 12-15 kvm, vil der være god plads til den der inde? :-). 

Anmeld

28. november 2011

TaAsJu

EKBJ skriver:

Jeg vil også rigtig gerne have en, men er bare bange for jeg ikke har plads til den! :-(

Vi har ikke stativ til vores, det har vi simpelthen ikke plads til, hverken der hvor vi boede før eller nu. Og der hvor vi boede før havde vi 80 kvm fordelt på 3 vær. Hvis det kan give dig et indtryk...

Anmeld

28. november 2011

EKBJ

Vi har ikke stativ til vores, det har vi simpelthen ikke plads til, hverken der hvor vi boede før eller nu. Og der hvor vi boede før havde vi 80 kvm fordelt på 3 vær. Hvis det kan give dig et indtryk...

Jeg får nok en lejlighed på 50-60 kvm. Må man godt hænge sådan en krog op i loftet når det er en lejlighed man har lejet? 

Anmeld

28. november 2011

cecilie1984

EKBJ skriver:

Jeg får nok en lejlighed på 50-60 kvm. Må man godt hænge sådan en krog op i loftet når det er en lejlighed man har lejet? 

vi har haft krog i loftet og vi bor i leje lejlighed

min datters værelse er ca 3x4 M og der kan den stå. Ved ikke lige hvor mange km2 det er

Anmeld

28. november 2011

EKBJ

cecilie1984 skriver:

vi har haft krog i loftet og vi bor i leje lejlighed

min datters værelse er ca 3x4 M og der kan den stå. Ved ikke lige hvor mange km2 det er

Hvor stor er den krog? 

Anmeld

28. november 2011

TaAsJu

EKBJ skriver:

Altså der hvor vi boede før var også lejebolig. og det måtte vi gerne. Men ellers snak med dem der udlejer den. men kan virkelig ikke se det forkerte i det..

Anmeld

28. november 2011

EKBJ

Altså der hvor vi boede før var også lejebolig. og det måtte vi gerne. Men ellers snak med dem der udlejer den. men kan virkelig ikke se det forkerte i det..

Jeg må lige høre dem ad! :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.