Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fra ikke ryger og dyre fri hjem.
afhentes i Vejle
Pris 1300 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: fra ikke ryger og dyre fri hjem. afhentes i Vejle Pris 1300 kr
ØV hvorfor har du så mange fine ting jeg gerne ville eje, men ikke har råd til? Piv piv..
BJNGJ. skriver: ØV hvorfor har du så mange fine ting jeg gerne ville eje, men ikke har råd til? Piv piv..
undskyld
Den koster 1200 og ikke 1300 som jeg vist fik skrevet
cecilie1984 skriver: undskyld Den koster 1200 og ikke 1300 som jeg vist fik skrevet
Hehe du skal ikke undskylde..
Jeg kunne os bare liiiige se at skrabe 1200 kr sammen så.. Iih altså!
BJNGJ. skriver: Hehe du skal ikke undskylde.. Jeg kunne os bare liiiige se at skrabe 1200 kr sammen så.. Iih altså!
ja det er jo lige det du kan
Den er så fin. Lige sådan en jeg ønsker mig.. Men 1200 er for meget til hvad jeg kan give desværre.. Kan give 800 kr så hvis du ændre mening med pris må du endelig skrive
cecilie1984 skriver: ja det er jo lige det du kan
Ja men tror jeg desværre bare ikke lige er muligt.. Og slet ikke nu her i dec.. Øv bøv.. Så må jeg undvære..
Moar2012 skriver: Den er så fin. Lige sådan en jeg ønsker mig.. Men 1200 er for meget til hvad jeg kan give desværre.. Kan give 800 kr så hvis du ændre mening med pris må du endelig skrive
800 er desværre for lidt synes jeg.
cecilie1984 skriver: 800 er desværre for lidt synes jeg.
Forstår jeg godt har desværre bare ikke mere jeg kan give:-( ville ellers så gerne eje sådan en...
Moar2012 skriver: Forstår jeg godt har desværre bare ikke mere jeg kan give:-( ville ellers så gerne eje sådan en...
den er også super lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128