Åh.. Hun vil kun sove ½ time!!! Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Sitrani

Dubai skriver:

Tjaaa, det er jo ikke meget, men er hun ellers glad og tilfreds?

Jeg kender det dog godt, min er for det meste vaagen fraa kl 3-4 nat til kl 19:30-20:00 og tager hvis vi er heldige 1-2 lure paa 10-20 min varighed.

Det er rigtig frustrerende aldrig at faa lidt ''mig-tid'', men frustrationen forsvinder hurtigt med et smil fra den lille.

Haaber det bare er et tigerspring, de kan jo vare et par uger

Åh, ja så har du det da ikke særlig nemt, men ja, så snart hun smiler, så er det det hele værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Sitrani

Marita skriver:

Min tøs er nok lige nogle uger ældre end din og vi har ikke det problem mere. Vi havde det i stor stil da hun var mindre. 

Her forleden dag brugte jeg barnevognen til vores dreng (2), så Helena ikke kunne komme ud at sove i den. Den dag sov hun dååårligt! Putter du hende i tremmesengen indenfor? Måske du skulle prøve barnevognen...

Vi kan ikke helt bruge barnevognen til at putte hende i, for vi bor på. 2 sal, og der er ingen nedgang til haven.. der er kun en trappe, og den er aaalt for stejl til at køre en barnevogn ned ad... desuden sover hun ikke i længere tid, når hun sover ude, fx hjemme hos mine forældre, så tror ikke det vil hjælpe så meget.....

Anmeld

29. november 2011

Sitrani

Ansemusen skriver:

Det er NORMALT! Mange tror, inklusiv mig selv, at de fleste babyer tager middagslure på 3-4 timer. Det er desværre kun de færreste forundt med så godt middagssovende børn

Alle jeg kender, inklusiv mig selv, har oplevet præcis det samme som dig - perioder hvor barnet sover meget korte lure.

Min søn sov i en laaang periode konsekvent kun 40 minutter. Derom kring skifter de søvnstadie, og mange børn bliver derfor urolige og vågner.

De gange han har sovet en lur på 3 timer har været meget få!!!

Ja, det er sandt.. Tror også hun er ved at skifte søvnrytme eller sådan noget... Men jeg ville også synes det var fint bare med 1 time - synes bare ½ time er meget lidt... hehe... Men hvis hun ikke har brug for mere lige for tiden, så er det jo bare sådan... Håber hun snart finder sin søvnrytme igen - for for et par uger siden sov hun rigtig fint (1-2 timer pr lur!)

Anmeld

29. november 2011

Ansemusen

STN skriver:

Ja, det er sandt.. Tror også hun er ved at skifte søvnrytme eller sådan noget... Men jeg ville også synes det var fint bare med 1 time - synes bare ½ time er meget lidt... hehe... Men hvis hun ikke har brug for mere lige for tiden, så er det jo bare sådan... Håber hun snart finder sin søvnrytme igen - for for et par uger siden sov hun rigtig fint (1-2 timer pr lur!)

De kan sagtens have brug for mere, men ikke kunne finde ud af at gå fra et søvnstadie til et andet. Derfor vågner de ofte. Jeg håber dog for dig, at det vender igen

Anmeld

30. november 2011

Sitrani

Ansemusen skriver:

De kan sagtens have brug for mere, men ikke kunne finde ud af at gå fra et søvnstadie til et andet. Derfor vågner de ofte. Jeg håber dog for dig, at det vender igen

Det kunne tyde på, at det var det.. De kloge siger jo at det tager ca. en halv time, at falde i dyb søvn, og det passe med, når hun vågner op... Men kan bare ikke få hende til at komme videre i søvnen, desværre... men mon ikke hun lærer det på et tidspunkt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.