Åh.. Hun vil kun sove ½ time!!! Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Sitrani

God eftermiddag de damer

Min lilled datter på 5 mdr vil bare ikke sove mere end ½ time pr. lur! Nogen gange kan det snige sig op på 45 min. men så heller ikke længere da... Og jeg synes det er temmelig lidt at sove, når man ikke er ældre! Hun har gjort det et stykke tid nu.. ca. et par uger..

Ved ikke om det er en periode hun er inde i, eller hvad.. Er der andre, der har erfaring med samme udfordring..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

cash83

Det samme med min søn :-D mit gæt er de famøse tigerspring, for det er gået over igen :-)

Anmeld

28. november 2011

Hulubulu86

Hvor mange lure tager hun i loebet af saadan en dag?

Anmeld

28. november 2011

Gaia

Min datter sov max 45 min pr. Lur da hun var 5 mdr tidligere sov hun kun 30-40 min. Hun fik to lure. En om formiddagen og en om eftermiddagen. Mere ville hun ikke sov. Så kom hun i vs som 9 1/2 måned hvor hun begyndte at sove 1 1/2 time. Langsomt steg luren, så nu kan hun sov 3 timer i vs og 2 - 2 1/2 time herhjemme. Hun får en lur nu. Tror ik der er meget du kan gøre. Se tiden an og så skal hun nok lære at tage længere stræk. Det er hårdt at have så lidt tid til sig selv i løbet af dagen, når ens barn ikke vil sove, men der er lys forude og hun skal nok lære det når hun kommer i dp eller vs.

Anmeld

28. november 2011

Ka+Ma=Be

STN skriver:

God eftermiddag de damer

Min lilled datter på 5 mdr vil bare ikke sove mere end ½ time pr. lur! Nogen gange kan det snige sig op på 45 min. men så heller ikke længere da... Og jeg synes det er temmelig lidt at sove, når man ikke er ældre! Hun har gjort det et stykke tid nu.. ca. et par uger..

Ved ikke om det er en periode hun er inde i, eller hvad.. Er der andre, der har erfaring med samme udfordring..?

Det er det samme med min 12 uger gamle søn  Han sover fint om aftenen/natten, men ikke om dagen.

Jeg følger lige med!

Anmeld

28. november 2011

Levi&LilysMor

Min dreng på 7 uger, sover heller ikke meget om dagen og når aftenen nærmer sig begynder han at blive pyller og er meget overtræt, men så når vi lægger ham i hans vugge så er han dog stille, så det kan være du skal ligge bebs samme sted om dagen som om natten ? så ved de at nu skal de sove når de kommer derned ?

Anmeld

29. november 2011

Sitrani

Dubai skriver:

Hvor mange lure tager hun i loebet af saadan en dag?

Hun tager 3-4 lurer.. En om morgenen, en om formiddagen, en om middagen og en om eftermiddagen, og så ryger hun i seng kl. 19.00-19.30

Anmeld

29. november 2011

Sitrani

LevisMor skriver:

Min dreng på 7 uger, sover heller ikke meget om dagen og når aftenen nærmer sig begynder han at blive pyller og er meget overtræt, men så når vi lægger ham i hans vugge så er han dog stille, så det kan være du skal ligge bebs samme sted om dagen som om natten ? så ved de at nu skal de sove når de kommer derned ?

Jamen, hun sover det samme sted hver gang, både om dagen og om natten - inde i sin tremmeseng

Måske det bare er tigerspring, som én skrev længere oppe af tråden... Jeg må se tiden an....

Anmeld

29. november 2011

Sitrani

Gaia skriver:

Min datter sov max 45 min pr. Lur da hun var 5 mdr tidligere sov hun kun 30-40 min. Hun fik to lure. En om formiddagen og en om eftermiddagen. Mere ville hun ikke sov. Så kom hun i vs som 9 1/2 måned hvor hun begyndte at sove 1 1/2 time. Langsomt steg luren, så nu kan hun sov 3 timer i vs og 2 - 2 1/2 time herhjemme. Hun får en lur nu. Tror ik der er meget du kan gøre. Se tiden an og så skal hun nok lære at tage længere stræk. Det er hårdt at have så lidt tid til sig selv i løbet af dagen, når ens barn ikke vil sove, men der er lys forude og hun skal nok lære det når hun kommer i dp eller vs.

Ja, det er ikke mange pauser jeg får i løbet af dagen, men heldigvis er farmand sygemeldt for tiden, så han går også hjemme.. og det hjælper en del....  Vi må se tiden an! Hun skal først i VS til maj nemlig....

Anmeld

29. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
STN skriver:

Hun tager 3-4 lurer.. En om morgenen, en om formiddagen, en om middagen og en om eftermiddagen, og så ryger hun i seng kl. 19.00-19.30

Lucky you !! Karla kunne nogle dage være vågen fra tidlig morgen, til sen eftermiddag, uden at sove  Nu sover hun 2 lure på cirka en time hver gang, - hun er 9 mdr. Karla har aldrig sovet meget om dagen....

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.