Åh.. Hun vil kun sove ½ time!!! Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Zibi_84

Det er præcis det samme med min søn på 5 mdr. Han sover max 30 min pr lur så blezeman da lige snydt, hvis man troede at man selv skulle sove en til gængeld kan han snuppe 2 timer i barnevognen, når han står udenfor! Har du mulighedfor at sætte ham ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Sitrani

MKBP skriver:

Lucky you !! Karla kunne nogle dage være vågen fra tidlig morgen, til sen eftermiddag, uden at sove  Nu sover hun 2 lure på cirka en time hver gang, - hun er 9 mdr. Karla har aldrig sovet meget om dagen....

//Mette

Okay.... Puuha...

Men min pige har godt kunne sove fint førhen, det er kun inden for de sidste par uger hun er begyndt kun at ville sove ½ time ad gangen...

Anmeld

29. november 2011

Sitrani

Zibi_84 skriver:

Det er præcis det samme med min søn på 5 mdr. Han sover max 30 min pr lur så blezeman da lige snydt, hvis man troede at man selv skulle sove en til gængeld kan han snuppe 2 timer i barnevognen, når han står udenfor! Har du mulighedfor at sætte ham ud?

Ok.. Nej vi bor i lejlighed på 2. sal, så det er lidt svært...

Men hun sover udenfor når vi er hjemme hos mine forældre! Og der sover hun heller ikke længere...

Anmeld

29. november 2011

vitapigen

STN skriver:

God eftermiddag de damer

Min lilled datter på 5 mdr vil bare ikke sove mere end ½ time pr. lur! Nogen gange kan det snige sig op på 45 min. men så heller ikke længere da... Og jeg synes det er temmelig lidt at sove, når man ikke er ældre! Hun har gjort det et stykke tid nu.. ca. et par uger..

Ved ikke om det er en periode hun er inde i, eller hvad.. Er der andre, der har erfaring med samme udfordring..?

Tja... min datter er 4½ mdr og har aldrig været god til at sove om dagen. Måske 1-2 dage i ugen kan hun tage lurer på 2-3-4 timer, men ellers er det max 1½ time hun tager. For det meste er det 45 min tíl 1 time. Og sådan har det været fra start desværre. Jeg er ved at vænne mig til at hun er meget vågen. Bare hun kan lade mig sove om natten

Anmeld

29. november 2011

Hulubulu86

STN skriver:

Hun tager 3-4 lurer.. En om morgenen, en om formiddagen, en om middagen og en om eftermiddagen, og så ryger hun i seng kl. 19.00-19.30

Tjaaa, det er jo ikke meget, men er hun ellers glad og tilfreds?

Jeg kender det dog godt, min er for det meste vaagen fraa kl 3-4 nat til kl 19:30-20:00 og tager hvis vi er heldige 1-2 lure paa 10-20 min varighed.

Det er rigtig frustrerende aldrig at faa lidt ''mig-tid'', men frustrationen forsvinder hurtigt med et smil fra den lille.

Haaber det bare er et tigerspring, de kan jo vare et par uger

Anmeld

29. november 2011

maisofie

da den lille trold herhjemme var omkring 8 uger ville hun helle ikke sove.. så begyndte jeg at lave det til en rutine at hun hverdag kom ud i barnevognen til middag og så i sin drømmepose så sov hun. hun sover gennemsnitlig 2½ til 3 timer..

Anmeld

29. november 2011

hekran

STN skriver:

Jamen, hun sover det samme sted hver gang, både om dagen og om natten - inde i sin tremmeseng

Måske det bare er tigerspring, som én skrev længere oppe af tråden... Jeg må se tiden an....

Min tøs er nok lige nogle uger ældre end din og vi har ikke det problem mere. Vi havde det i stor stil da hun var mindre. 

Her forleden dag brugte jeg barnevognen til vores dreng (2), så Helena ikke kunne komme ud at sove i den. Den dag sov hun dååårligt! Putter du hende i tremmesengen indenfor? Måske du skulle prøve barnevognen...

Anmeld

29. november 2011

Levi&LilysMor

STN skriver:

Jamen, hun sover det samme sted hver gang, både om dagen og om natten - inde i sin tremmeseng

Måske det bare er tigerspring, som én skrev længere oppe af tråden... Jeg må se tiden an....

ja det kan sagtens være tigerspring , de er virkelig trælse ... men godt det går over igen

Anmeld

29. november 2011

Ansemusen

Det er NORMALT! Mange tror, inklusiv mig selv, at de fleste babyer tager middagslure på 3-4 timer. Det er desværre kun de færreste forundt med så godt middagssovende børn

Alle jeg kender, inklusiv mig selv, har oplevet præcis det samme som dig - perioder hvor barnet sover meget korte lure.

Min søn sov i en laaang periode konsekvent kun 40 minutter. Derom kring skifter de søvnstadie, og mange børn bliver derfor urolige og vågner.

De gange han har sovet en lur på 3 timer har været meget få!!!

Anmeld

29. november 2011

Sitrani

vitapigen skriver:

Tja... min datter er 4½ mdr og har aldrig været god til at sove om dagen. Måske 1-2 dage i ugen kan hun tage lurer på 2-3-4 timer, men ellers er det max 1½ time hun tager. For det meste er det 45 min tíl 1 time. Og sådan har det været fra start desværre. Jeg er ved at vænne mig til at hun er meget vågen. Bare hun kan lade mig sove om natten

Okay.. Sådan er det også jer, men her tager hun kun 30 min. - 45 min. pr. lur.... og så får hun også mad om natten, så hun sover ikke igennem endnu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.