puttetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

MaybeBaby

Mor010711 skriver:

Hun sover i liften inde i vores soveværelse. 

Men hun skal vugges i søvn i armene. Er dog lige begyndt (igår) at forsøge at lægge hende og så vugge hende i søvn der. Og med tiden håber jeg at vi kan lægge hende, kysse hende godnat og så gå. 

Det varer jo heller ikke evigheder før hun skal i sengen og sove og der har vi jo ikke rigtig mulighed for at vugge hende

Hvor gaMmel er hun? Og jeg læste i denne tråd, at de først rigtig kunne lulle sig selv i søvn, når de er fra 3 mdr. Men jeg håber også snart, at vi bare kan lægge ham her og så er det godnat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Mille83

myr81 skriver:

samme herhjemme og gælder begge børn på hhv 1,5 og 2,5 år 

Anmeld

28. november 2011

Mor010711

MaybeBaby skriver:

Hvor gaMmel er hun? Og jeg læste i denne tråd, at de først rigtig kunne lulle sig selv i søvn, når de er fra 3 mdr. Men jeg håber også snart, at vi bare kan lægge ham her og så er det godnat!

Jamen hun er lige knap 5 mdr. Og har ikke kunne falde i søvn selv siden hun var 3-4 uger gammel. Vi forsøgte for 1 måneds tid siden at få hende til at sove selv, men så blev hun syg, og så synes vi det var synd at hun både skulle være syg og ked af det over at skulle sove selv. 

Men nu har vi taget kampen op igen. Om dagen går det okay, men om aften er det nogle tunge kampe. Men det bliver vel nemmere med tiden 

Anmeld

28. november 2011

MaybeBaby

Mor010711 skriver:

Jamen hun er lige knap 5 mdr. Og har ikke kunne falde i søvn selv siden hun var 3-4 uger gammel. Vi forsøgte for 1 måneds tid siden at få hende til at sove selv, men så blev hun syg, og så synes vi det var synd at hun både skulle være syg og ked af det over at skulle sove selv. 

Men nu har vi taget kampen op igen. Om dagen går det okay, men om aften er det nogle tunge kampe. Men det bliver vel nemmere med tiden 

Hvordan gør i så om aftenen når hun skal sove?

Anmeld

28. november 2011

Mor010711

MaybeBaby skriver:

Hvordan gør i så om aftenen når hun skal sove?

Vi lægger hende i barnevognen og putter hende og siger godnat og så vugger vi hende til hun falder hen og så går vi. 

Puttede hende kl 22 her til aften og nu her 23.15 sover hun stadig ikke. Så det er ikke let, men tror bare ikke at man skal give op. Så kommer det til at tage endnu længere tid at vænne hende til. 

Men vil sige, at nu når din ikke er ældre end ti uger, så er det måske for tidligt. Jeg mener, jeg tror ikke at h*n er bevidst om at det er det samme hver aften. De kloge siger jo at det er ved 4måneders alderen at de begynder at blive bevidste om den slags. Men du kan jo give det et forsøg

Anmeld

28. november 2011

Zeus

Cajsa kommer i seng kl.18.30 og det har hun gjort siden maj måned? Så der var hun.. Bum bum.. 6 mdr? Inden da, var hendes sengetid omkring kl.20, og det havde den været i et par mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.