Når ægget sætter sig.. + gravid i 1. forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

malliebooh

CelineAlexia skriver:

Ej hvor sjovt.. Kort tid efter "befrugtningen" havde jeg voldsomme stik i venstre side, jeg skulle tisse konstant, og nogle gange sviede det dernede, så jeg troede det ville være blærebetændelse.. Men det var det ikke.. Fik det tjekket

Havde kvalme i nogle perioder, men kort, og gik hele tiden og tænke om jeg var gravid, aaagh det ville jeg ikke være allerede..

Men det der fik mig til at blive, underlig var at jeg fik blå blodåre på brystvorterne, og små hvide knopper.. HAR ALDRIG I MIT LIV OPLEVET DETTE   Tja.. tog en test og den var positiv :-)

Så lidt sjovt vi har haft samme symptomer :-)

ej ja Du siger det der med at det svier dernede? Det oplevede jeg igår og en smule i dag, ville bare ikke nævne det for kunne jo være at jeg fik "Det er nok blærebetændelse, så har du forklaringen på 'tisseriet'" .. :/ Har ikke lagt så meget mærke til mine bryster endnu, de er meget lidt ømme men har ikke kigget efter forandringer? Måske skulle man tage et billede i dag og så tjekke op på det, men det giver da noget håb når du siger du oplever det samme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

M&N

MalleH skriver:

ej ja Du siger det der med at det svier dernede? Det oplevede jeg igår og en smule i dag, ville bare ikke nævne det for kunne jo være at jeg fik "Det er nok blærebetændelse, så har du forklaringen på 'tisseriet'" .. :/ Har ikke lagt så meget mærke til mine bryster endnu, de er meget lidt ømme men har ikke kigget efter forandringer? Måske skulle man tage et billede i dag og så tjekke op på det, men det giver da noget håb når du siger du oplever det samme 

Ej hvor vildt alligevel  ..

Så må vi håbe den er der !!! Og du oplever det samme som jeg gennemgik..

hæhæ. Det er en vild følelse alligevel.. Men mine symptomer forsvandt hurtigt igen.. Jeg har kun stik i højre og venstre side en gang i mellem, ingen kvalme, eller noget ...! Nu er jeg også i uge 12, men jeg er blevet skånet.. Og den lille er helt okay ..

Men ja, tjek lige op på brysterne  hihi, det gjorde jeg og jeg blev meget overrasket 

Anmeld

28. november 2011

malliebooh

CelineAlexia skriver:

Ej hvor vildt alligevel  ..

Så må vi håbe den er der !!! Og du oplever det samme som jeg gennemgik..

hæhæ. Det er en vild følelse alligevel.. Men mine symptomer forsvandt hurtigt igen.. Jeg har kun stik i højre og venstre side en gang i mellem, ingen kvalme, eller noget ...! Nu er jeg også i uge 12, men jeg er blevet skånet.. Og den lille er helt okay ..

Men ja, tjek lige op på brysterne  hihi, det gjorde jeg og jeg blev meget overrasket 

Ej hvor jeg håber, det har du givet mig god grund til .. Right as we speak, kan jeg mærke små stikken i højre side og at jeg snart skal afsted på toilet igen.. Jeg er pt. i skole og kan på en normal skoledag, nøjes med at rende 1 gang. Det her vil blive 3. gang og skoledagen er ikke ovre endnu .. 

Anmeld

28. november 2011

M&N

MalleH skriver:

Ej hvor jeg håber, det har du givet mig god grund til .. Right as we speak, kan jeg mærke små stikken i højre side og at jeg snart skal afsted på toilet igen.. Jeg er pt. i skole og kan på en normal skoledag, nøjes med at rende 1 gang. Det her vil blive 3. gang og skoledagen er ikke ovre endnu .. 

Det lyder som gode tegn.. Men lov mig, du må ikke blive skuffet hvis den ikke er der... Så må man bare op på hesten igen 

Men for mig, så lyder det MEGET som om der gemmer sig en spire derinde som er igang med at sætte sig fast :-)

Du kan måske være heldig at få en implationsblødning (mener jeg?), det fik jeg dog ikke, men nogle kan mene dette er et tegn 

Et stort  herfra og jeg vil krydse for dig.. !

Anmeld

28. november 2011

malliebooh

CelineAlexia skriver:

Det lyder som gode tegn.. Men lov mig, du må ikke blive skuffet hvis den ikke er der... Så må man bare op på hesten igen 

Men for mig, så lyder det MEGET som om der gemmer sig en spire derinde som er igang med at sætte sig fast :-)

Du kan måske være heldig at få en implationsblødning (mener jeg?), det fik jeg dog ikke, men nogle kan mene dette er et tegn 

Et stort  herfra og jeg vil krydse for dig.. !

Det håber jeg Jeg lover ikke at blive alt for skuffet, haha, men heldigvis er det sjovt at lave børn 

Anmeld

28. november 2011

M&N

MalleH skriver:

Det håber jeg Jeg lover ikke at blive alt for skuffet, haha, men heldigvis er det sjovt at lave børn 

Ja det er lige det...!

Men mht. til ÆL teste havde jeg købt en masse af disse.. Den nåede at blive en snert positiv på d. 20/9, og vi gjorde det hver dag...!  Men omkring før og efter ÆL havde vi det 6 gange om dagen.. Puha 

Anmeld

28. november 2011

malliebooh

CelineAlexia skriver:

Ja det er lige det...!

Men mht. til ÆL teste havde jeg købt en masse af disse.. Den nåede at blive en snert positiv på d. 20/9, og vi gjorde det hver dag...!  Men omkring før og efter ÆL havde vi det 6 gange om dagen.. Puha 

Haha ja okay, vi har bare ca hver anden dag Vi har lang tids skolegang og med offentlig transport, ja pheew, så når vi kommer hjem er vi oftest bombede og det blir kun til aftensmad og på hovedet i seng hihi.. Men jeg satsede på at det ville lykkedes, sædcellerne kan jo også overleve et par dage

Anmeld

28. november 2011

M&N

MalleH skriver:

Haha ja okay, vi har bare ca hver anden dag Vi har lang tids skolegang og med offentlig transport, ja pheew, så når vi kommer hjem er vi oftest bombede og det blir kun til aftensmad og på hovedet i seng hihi.. Men jeg satsede på at det ville lykkedes, sædcellerne kan jo også overleve et par dage

Ja men man kan jo også nøjes med hver anden dag 

vi havde heller ikke lige den meste tid men vi gjorde det alligevel Hæhæ..

Sjovt kan se du har testdag d. 6 dec. Jeg havde den 5. oktober

Jeg testede positiv d. 3 og 4 oktober.. Som så viste sig at jeg var 3+ et eller andet 

Anmeld

28. november 2011

malliebooh

Ja men man kan jo også nøjes med hver anden dag 

vi havde heller ikke lige den meste tid men vi gjorde det alligevel Hæhæ..

Sjovt kan se du har testdag d. 6 dec. Jeg havde den 5. oktober

Jeg testede positiv d. 3 og 4 oktober.. Som så viste sig at jeg var 3+ et eller andet 

Vi ligger lidt tæt på hinanden, altså dato mæssigt og symptomer og ja hihi.. krydser hvad der kan krydses for at jeg "lider" samme skæbne som dig haha

Anmeld

28. november 2011

M&N

MalleH skriver:

Vi ligger lidt tæt på hinanden, altså dato mæssigt og symptomer og ja hihi.. krydser hvad der kan krydses for at jeg "lider" samme skæbne som dig haha

Ja vi må håbe det lykkedes for dig.. 

Det ville da være den bedste julegave..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.