MalleH skriver:
Jeg håber sådan, altså jeg skal på toilet lidt oftere og har haft murren ca siden 2+3, og i dag har jeg haft den stikken der i siden. og det føles som om det er helt "spændt op" dernede, altså ja? Synes det er lidt svært at forklare. Har ikke oplevet det før. Kvalme er der også lidt af en gang imellem. Jeg er bare bange for det er noget jeg bilder mig selv ind og har også læst et sted at det også kunne have noget at gøre med at man for nyligt er stoppet på pillerne... Så blev lidt nedtrykt efter det, for håber selvfølgelig! 
Så ville lige opmuntres lidt :s
Ej hvor sjovt.. Kort tid efter "befrugtningen" havde jeg voldsomme stik i venstre side, jeg skulle tisse konstant, og nogle gange sviede det dernede, så jeg troede det ville være blærebetændelse.. Men det var det ikke.. Fik det tjekket 
Havde kvalme i nogle perioder, men kort, og gik hele tiden og tænke om jeg var gravid, aaagh det ville jeg ikke være allerede..
Men det der fik mig til at blive, underlig var at jeg fik blå blodåre på brystvorterne, og små hvide knopper.. HAR ALDRIG I MIT LIV OPLEVET DETTE
Tja.. tog en test og den var positiv :-)
Så lidt sjovt vi har haft samme symptomer :-)
Anmeld