Halsbånd og snor... eller hva'??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2009

Nadi

Bette og Tynen: Jeg tror der er noget i vandet her i Viborg for sådan er Oliver ogsåog jeg har haft nøjagtige samme tanker som jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

mor til en del

FØRST VIL JEG LIGE FORKLARE HVORFOR DER SKRIVES MED STORT
MARC SPILDTE VAND I TASTATURET OG DER SKAL VIST ET NYT TIL

OG TIL SELVE DEBATTEN JEG HAR JO LIDT FLERE BØRN PÅ SLÆB
DE ER ALLE FORSYNET MED MOBIL NR PÅ ARMEN NÅR VI ER PÅ TUR
JEG TROR IKKE AT VI HAVDE EN ENESTE TUR TIL JESPERHUS BLOMSTERPARK SIDSTE ÅR
HVOR JEG IND IMELLEM MANGLEDE ET AF BØRNENE
DET SKETE DOG KUN EN GANG AT EN AF DEM OPDAGEDE AT HAN VAR VÆK DET VAR DÆLME SYND
JEG TROEDE HAN VAR HOS FARMAND OG FARMAND TROEDE AT HAN VAR HOS MIG
MEN SÅ BLEV DER RINGET AT HAN VAR BLEVET FUNDET OG VI RØDMEDE GODT

MAN VÆNNER SIG TIL IKKE AT KUNNE OBSE DEM ALLE PÅ EN GANG MEN DET TAGER TID

LISBETH

Anmeld

21. februar 2009

Lene76

linemus skriver:

Synes også det er rigtig godt med de dp'er, der har dem i snor, så der ikke sker noget. Jeg ville nødigt går med 4-5 så små børn alene.

Gaffa - det er svaret!! Så er der heller ikke nogen, der forveksler dem med en hund

det er hellere ik helt let.... viktor er den ældste jeg har og han løber væk fatter ik han ska holde fast i vognen så jeg har 4 unger i vognen istedet men det holder jo ik evigt.... så når vejret er bedre ska der trænes....

Anmeld

21. februar 2009

bette

Tynen skriver:

Lige præcis sådan er Stella også!
Men hende kan jeg så bare heller ikke få til at sidde i klapvognen uden at hun går amok. Hun VIL gå selv.

Altså, det er også fint nok, men det er bare et spørgsmål om sekunder før hun er væk.

ja tror også de har bedst af at gå selv..
jeg køber nok sådan en fidus her til d. 1

Anmeld

21. februar 2009

Helle30

Dengang jeg var barn, var vi alle monteret i en gå-sele. Jeg synes ikke, jeg har set det siden, men det ville da klart lette arbejdet for mange foreller.
Sofie er også væk i løbet af nul komma fem, og hun flipper skråt, hvis jeg forsøger at omdirrigere hende eller tage hende op og med.
Det er muigt, det er politisk ukorrekt med sådan en sele, men den ville godtnok lette tingene meget. Sp. er så, om de går helt bananas over at blive holdt i snor, når nu de er vante til at kunne gå frit?

- Helle

Anmeld

23. februar 2009

Ny mor

Jeg ville ønkse de seler var "moderne" nu for jeg er næsten ødelagt at dårlige nerver når Marius får revet sig fri og styrer uhæmmet afsted mod biler og andet farligt - han har ingen frygt i livet og er totalt ligeglad med mig, hvis der er noget der er spændende i nærheden. Han gør ofte vidt modstand, hvis jeg holder ham i hånden eller sætter ham i et køretøj, så i realiteten ville han have meget mere frihed i en gå-sele......men jeg orker bare ikke alle de blikke det ville medføre......

Anmeld

23. februar 2009

bette

Ny mor skriver:

Jeg ville ønkse de seler var "moderne" nu for jeg er næsten ødelagt at dårlige nerver når Marius får revet sig fri og styrer uhæmmet afsted mod biler og andet farligt - han har ingen frygt i livet og er totalt ligeglad med mig, hvis der er noget der er spændende i nærheden. Han gør ofte vidt modstand, hvis jeg holder ham i hånden eller sætter ham i et køretøj, så i realiteten ville han have meget mere frihed i en gå-sele......men jeg orker bare ikke alle de blikke det ville medføre......

moderne eller ej... det er her jeg er ligeglade med de fordumsfulde lorte blik man får fra nogle forældre.. helt ærligt vil jeg hellere putte ham i en sele, end se ham blive kørt ned

Anmeld

23. februar 2009

Ny mor

bette skriver:

moderne eller ej... det er her jeg er ligeglade med de fordumsfulde lorte blik man får fra nogle forældre.. helt ærligt vil jeg hellere putte ham i en sele, end se ham blive kørt ned

Du har så ret....suk...det er ligefør jeg skal spørge min mor om hun stadig har min gamle "hundesnor" liggende på loftet.....for man kan vel ikke købe sådan nogle mere....

Anmeld

23. februar 2009

bette

Ny mor skriver:

Du har så ret....suk...det er ligefør jeg skal spørge min mor om hun stadig har min gamle "hundesnor" liggende på loftet.....for man kan vel ikke købe sådan nogle mere....

hehe jo det kan man faktisk godt.-. du kan få dem i babysam..
skal hen og have en til d. 1..
den ene koster omkring 60kr og den anden 100 tror jeg nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.