Efter dagens udflugt til Nordsø Museet med tre energiske unger og to stk. bedsteforældre sad Kasper og jeg i bilen på vej hjem og snakkede om, hvordan dælen man egentlig gør, når man er på tur med sine børn uden nogen form for backup. I dag var vi hele tiden klar over, hvem der havde øjne på hvilken unge: Du tager klapvognen, jeg tager Nanna, du tager Signe, du følger Sebastian. Og alligevel skal man kun vende ryggen til i 3 sek. før en af dem er væk. Hvad så når vi tager en tur i Fårup Sommerland til sommer ALENE. To stakkels forældre til tre ivrige børn. Sidste år sad pigerne mest i klapvognen, og jeg så dengang frem til næste år, så de kunne prøve noget mere selv. Nu ser vi med længsel tilbage på dengang, vi bare kunne sætte dem i vognen og vidste hvor de var. Mon der vil blive set skævt til en, hvis alle børnene er i snor? Sådan ligesom en hunde-lufter i New York med hele hunde-spandet trækkende halsende foran sig. Eller måske en ring i bæltet og snor med en pige bundet fast i hver ende?
Line - træt og stadig forpustet
Anmeld