Pletblødning 2-3 dage før mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

l.kjoeller

SaraB skriver:

Jeg håber så inderligt, at du har ret!

Det er som skrevet godt nok KUN andet forsøgt, men man føler jo allerede, at der er gået evigheder! Hehe. Det er utroligt så utålmodig man er når det kommer til graviditet!

Tusind tak for dit svar!

Kender det alt for godt. selv tak og held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

SaraB

l.kjoeller skriver:

Kender det alt for godt. selv tak og held og lykke

Glad for det ikke kun er mig, der har det sådan!

Tusind tak skal du ha'!

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

SaraB skriver:

Jeg havde ÆL d. 15 - så måske kunne det være implantationsblødning?

Hvis du har haft ægløsning den 15., så er det ikke implantationsblødning, den kommer ca. 5-7 dage efter ægløsning.

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Rockertand skriver:

Hvis du har haft ægløsning den 15., så er det ikke implantationsblødning, den kommer ca. 5-7 dage efter ægløsning.

Ja, læste jeg mig også lige frem til.

Men synes også jeg kunne se, at der godt kunne komme lidt pletblødning omkring forventet mens?

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

SaraB skriver:

Ja, læste jeg mig også lige frem til.

Men synes også jeg kunne se, at der godt kunne komme lidt pletblødning omkring forventet mens?

Det kan der sagtens, det er fordi hormonindholdet i kroppen endnu ikke er helt højt nok til at tilbageholde menstruationen, men så bør du også kunne teste positivt senest et par dage senere - hormonerne skal stige ret brat, hvis din menstruation er gået i gang, for at tilbageholde slimhinden, så graviditetsanlægget kan fastholdes og ikke udstødes samtidigt med menstruationen.

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Rockertand skriver:

Det kan der sagtens, det er fordi hormonindholdet i kroppen endnu ikke er helt højt nok til at tilbageholde menstruationen, men så bør du også kunne teste positivt senest et par dage senere - hormonerne skal stige ret brat, hvis din menstruation er gået i gang, for at tilbageholde slimhinden, så graviditetsanlægget kan fastholdes og ikke udstødes samtidigt med menstruationen.

Okay. Så vil jeg prøve, at teste igen i morgen eller i overmorgen - medmindre jeg begynder, at bløde kraftigt. Indtil videre har der nemlig kun været en lille plet i går, og én i dag. Så jeg håber ikke det bliver til mere end det.

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Anyone?

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Op!

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Anyone?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.