Pletblødning 2-3 dage før mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.275 visninger
18 svar
1 synes godt om
28. november 2011

SaraB

Halløj piger!

Vi er ved vores andet forsøg.

Jeg har den sidste 1½ uges tid haft MEGET kvalme (både morgen og aften) samt murren i underlivet.

Jeg får (forhåbentlig ikke) min mens tirsdag eller onsdag. Men i går aftes en jeg én enkelt dråbe blod. I dag intet - indtil videre ihvertfald.

Er der noget der har erfaring eller bud på dette?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Gaia

Man kan få pletblødning og murren i underlivet når ægget sætter sig fast så krydser fingre for at det bare er det og at du er gravid. Du kam vet. Tage en clearblue test nu, hvis du har mod på det. Jeg testede 4 dage før tid positivt. Og med din kvalme osv. Kunne noget tyde på at du kan være gravid. Pøj pøj håber den er der

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

SaraB skriver:

Halløj piger!

Jeg har den sidste 1½ uges tid haft MEGET kvalme (både morgen og aften) samt murren i underlivet.

Jeg får (forhåbentlig ikke) min mens tirsdag eller onsdag. Men i går aftes en jeg én enkelt dråbe blod. I dag intet - indtil videre ihvertfald.

På forhånd tak!

Det kan være implantationsblødning - men obs!, obs!.....hvis du havde implantationblødning i går, så har du først testdag om 1 uge. Det kan dog også være en almindelig karsprængning eller hormonel ændring af slimhinden eller noget helt tredje.

Ægget sætter sig fast lige omkring 3+0, dette er uanset, om du mener, at du ved, hvor lang din cyklus er.  Du tæller 2+0 ved ægløsning, uanset om den ligger på din 10. dag eller på din 26. dag, og så er testdag 14 dage senere.

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

SaraB skriver:

Halløj piger!

På forhånd tak!

Har ikke personlig er faring men på den klinik jeg blev behandlet sagde lægen at hvis man pletblødte betød det IKKE man ikke var gravid. tror sagtens det kan være et æg der borer sig godt fast held og lykke med det

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Rockertand skriver:

Det kan være implantationsblødning - men obs!, obs!.....hvis du havde implantationblødning i går, så har du først testdag om 1 uge. Det kan dog også være en almindelig karsprængning eller hormonel ændring af slimhinden eller noget helt tredje.

Ægget sætter sig fast lige omkring 3+0, dette er uanset, om du mener, at du ved, hvor lang din cyklus er.  Du tæller 2+0 ved ægløsning, uanset om den ligger på din 10. dag eller på din 26. dag, og så er testdag 14 dage senere.

Jeg havde ÆL d. 15 - så måske kunne det være implantationsblødning?

Anmeld

28. november 2011

SaraB

l.kjoeller skriver:

Har ikke personlig er faring men på den klinik jeg blev behandlet sagde lægen at hvis man pletblødte betød det IKKE man ikke var gravid. tror sagtens det kan være et æg der borer sig godt fast held og lykke med det

Okay, jamen det håber jeg da er tilfældet!

Jeg ville i dag være 3+5, er det ikke temmeligt sent hvis det skulle være det?

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Andre?

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

SaraB skriver:

Okay, jamen det håber jeg da er tilfældet!

Jeg ville i dag være 3+5, er det ikke temmeligt sent hvis det skulle være det?

Tør ikke sige det men der sker jo så meget det første stykke tid . så tror godt det kan være det

Anmeld

28. november 2011

SaraB

l.kjoeller skriver:

Tør ikke sige det men der sker jo så meget det første stykke tid . så tror godt det kan være det

Jeg håber så inderligt, at du har ret!

Det er som skrevet godt nok KUN andet forsøgt, men man føler jo allerede, at der er gået evigheder! Hehe. Det er utroligt så utålmodig man er når det kommer til graviditet!

Tusind tak for dit svar!

Anmeld

28. november 2011

SaraB

Gaia skriver:

Man kan få pletblødning og murren i underlivet når ægget sætter sig fast så krydser fingre for at det bare er det og at du er gravid. Du kam vet. Tage en clearblue test nu, hvis du har mod på det. Jeg testede 4 dage før tid positivt. Og med din kvalme osv. Kunne noget tyde på at du kan være gravid. Pøj pøj håber den er der

Tuuuusind tak!

Jeg testede negativt i går aftes, men er klar over det nok er bedst med morgenurin. Så jeg tror, jeg prøver i morgen tidlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.